Gå til innhold

vært på legevakten i dag=((

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter... har vært på legevakten i dag=( fikk kraftige smerter i magen og rare klomper som kom ut. var vemmelig opplevelse.... der fikk jeg en innvendig ult. legen kostanterte at det var en tidlig sa=(( så var riktig at jeg følte det jeg følte egentlig... så etter å ha sitti på lege vakta halve morran så har jeg liggi som ett slakt i dag=(... men nå er det bare en vei viere å det er oppover=)))

Sorry syte innlegg.. måtte bare tømme meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. :( Det var trist å høre! :(

Skjønner at du følte deg slik i kroppen da, når det faktisk var noe på gang. Håper at det klaffer for deg snart igjen, og ja, nå er det bare oppover :)

Skrevet

Tusentakk =) du er søt=) jeg følte det var noe der oxo, viste bare at nå var det noe på gang... men nå er det ute å jeg har ikke bagesmerter legner. å det er jo fint

=) er bare super sliten...

Skrevet

Uff, Janic. Dette var ikke noe gøy. Jeg hadde liksom trua på at det var noe på gang med deg, og det var det jo...men fader heller, altså. Hvis du klarer å se det positive i dette så tidlig, så blir du i hvert fall gravid... det er ikke oss alle forunt.

Ønsker deg tross dette en god helg, og masse lykke til med videre prøving. Snart sitter'n:-))

Skrevet

uff da...

håper det går bra med deg.. jeg opplevde selv en ex.u i førsten av april, men etter de har gått en liten stund er jeg ikke like lei meg lenger!!

Skrevet

ja jeg har hatt litt å tenke på oxo så da har jeg kommet meg litt bort på andre tanker. så eg slipper å gni det mere inn... men har liksom fortsatt vondt i buppene oxo... men skal til legen i morra så blir spennede å høre med henne....

Skrevet

Dette var trist å høre, syns synd i deg. Håper spira sitter neste gang:) trøsteklem!

Skrevet

Tusen takk for omtanker=) klistrer på alle klemmer... men syntes det hele er merkelig...

skulle ønske jeg hadde en test liggende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...