Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Da tenker jeg på mat etc, og ikke det man shopper for. En voksen og ett barn (skal dra med venner med barn).
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 ikke veldig mye.. jeg hadde med 10.000 men brukte ca 2000 der, er inengting å kjøpe der, og maten smaker møkk overalt. Bortsett fra enkelte pizzza resturanter.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Det er visst store variasjoner på prisene på de forskjellige stedene i bulgaria. Der vi var var det så billig at vi merket ikke noe i det hele tatt. Vi var to voksne og sønnen vår som da var to år. Og hvis jeg utelukker shopping og bare tar med frokost, lunch, middag med dessert, kveldsmat og andre ting som is, vin, øl og brus samt snop så brukte vi (alle tre) IKKE mer enn maks 200,- kroner dagen, var dritbillig der!! Når jeg sier 200,- så tar jeg hardt i for tror ikke det gikk mer enn 170,- og da var vi jo to voksne. Vi sparte ikke på noe heller. Kan nevne eksempel; en god flaske rødvin som i Norge koster 200,- kostet 35,- i bulgaria... En is kostet 4 kroner. Frokost og kveldsmat tok vi i leiligheten det kjøpte vi bare på lokalbutikken. Lunch for oss alle; 40 kroner (maks), middag for 3 personer; maks 50 kroner... Men som sagt det er visst store variasjoner, et vennepar av oss var der samtidig men det var på en annen plass (på den plassen som var kjent for mye bråk jeg husker ikke hva plassen het).
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Jeg glemte å si slutten på der venneparet vårt var så var det mye dyrere og ikke så høy standard på hotellet, maten ute var litt mer så som så. De var ikke så fornøyde. Og der de var var det i tillegg mye prostistusjon. Det merket ikke vi noe til i det hele tatt. Ferien til Bulgaria er en av de beste sydenturene vi har hatt, maten var også topp. Tror ikke jeg har noen ting å klage på. Desverre så husker jeg ikke hva stedet het, men kan spørre min mann når han kommer hjem senere i kveld hvis du er int.!?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Takk for informativt svar! Er bare veeeeldig sen med å takke for det.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå