Gå til innhold

hvordan går det med deg kjære lillebie????

snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥

Anbefalte innlegg

Tenkt mye på deg i det siste. Vet at du har ønsket å ta en pause herfra, men håper du kan gi meg en liten oppdatering om hvordan det går med deg???Håper virkelig at du har det bra, lilebie, og at spiren i magen din også har det bra..

Har hatt flere innlegg både her og på ass.befr. Har kke gått så bra med meg...:(

Men jeg gleder mg til å høre fra deg:)

Fortsetter under...

hei kjøre snuppis!

huff så forferdelig trist å lese om hva som har skjedd med deg!!! vi har litt problemer med nettet så har ikke vært her inne på lenge!

hvordan går det med deg nå? huff vet ikke hva jeg skal si- er nok ingenting som trøster....men nå vet du hvertfall at du KAN bli gravid med IVF- og det er det ikke alle som blir !!!! du har like store sjangser på neste forsøk som du hadde nå- og det er godt å ha med seg!

med meg står alt bare bra til, jeg er ca 8+ 5 uker på vei, og har sett den lille på UL 2 ganger- og hørt hjertelyden- en helt utrolig lyd jeg ikke trodde vi skulle høre så tidlig!!

Jeg prøver å ikke tenke så mye på at jeg er gravid- selv om jeg er veeldig kvalm! har nettop begynt i ny jobb- og kjenner det er greit å ha andre ting å tenke på enn lille knerten - hadde jeg feks vært sykemledt så hadde ventetiden blitt utrooolig lang!

Vi skal tilbake på UL neste tirsdag når jeg er 10 uker på vei, for å måle nakkefold (vi ønsket det selv )

Håper virkelig du blir fort gravid igjen snuppis74- etter så mange år fortjener du det- virkelig!!

mange klemmer fra

Åh, så hyggelig å høre at alt er bra med dere og babyen!Kjempeglad på deres vegne, lillebie:)Gratulerer med ny jobb!!!:)Håper du får det bedre der enn forrige sted hvor de oppførte seg dårlig mot deg så vidt jg husker ...?

Ønsker deg masse masse lykke til i svangerskapet:)

Jeg titter innom her titt og ofte, greier ikke helt å gi slipp liksom..uansett....etter sommeren er jeg ihvertfall på plass på ass.befr..da er det forsøk nr 2!

Joda..det er grisetøft det her...Jeg tenker mye..og da blir jeg trist og lei meg. Fryktelig tungt å miste noe du har kjempa så veldig for!!!Var forberedt (så godt det lar seg gjøre) på at forsøket kanskje ikke ville gi meg en pos test. men når vi faktisk var så helige å bli gravide, og det at jeg nøt det i hele 2 måneder, gjør det fryktelig tungt. Vi hadde så smått begynt å tenke framover, og gleda oss til p slippe nyheten tl vår kjære 8 åring som ønsker å bli storesøster av hele sitt hjerte..men den gleden fikk vi ikke..og gudselov vet ikke jenta vår noen ting om dette..det er like greit synes vi...jeg har vanskeligheter med å tro på at vi skal lykkes 2 ganger på rad, men det er jo sjans for det selvsagt. Det at vi fikk jenta vår på naturlige måten, jeg ble gravid på IVF, ingen feil med meg og kun litt nedsatt sædkvalitet på mannen min, gjør at vi har oddsene på vår side...men akkurat nå er alt svart liksom...

Skal tilbake på jobb i morgen etter 1 ukes sykmelding. Har gitt hun ene på jobben min som vet om alt, lov til å fortelle hva jeg har vært gjennom. Så alle på jobben min vet det nå. Jeg valgte det slik, tror det blir lettere når folk vet, og at de kan møte meg med forståelse. dessuten slipper jeg å gå rundt å være engstelig for dumme spørsmål o.l. Dessuten er det et par gravide på jobben min, så håper de kan skåne meg bittelitt for altfor mye babybrat når jeg er i nærheten de første dagene.....

Uff....det er vanskelig for meg det her....men vi er evige takknemlige for at vi har en nydelig, perfekt, snill, søt,flink og herlig datter sammen fra før!Uten henne hadde dette litt enda verre........

Jeg kommer til å følge med på deg lillebie.....:):) Nyt tida som gravid:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...