Gå til innhold

Dere som har Bugaboo Bee

Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å kjøpe Bugaboo Bee som reisetrille/sommervogn. Dere som har denne vognen - hvilke erfaringer har dere gjort dere? Hvordan fungerer den f.eks på brostein? Har dere hatt den med på reise/fly? Har dere merket svake punkter på vogna/deler som slites mer/fort? Plusser og minuser er interessant. Og; det at det ikke er sånn "bumper bar", er det et savn? Hvor gamle er deres barn som bruker vogna?

På forhånd takk for alle innspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+ vendbar sittedel! full liggestilling, stor og lett tilgjengelig handlekurv. utrolig god å trille, blir kort, men tjukk sammenlagt. mye bra ekstrautstyr.

-syns den er litt tungvindt å få opp og slå sammen. føler jeg vræker hele vogna hver gang jeg gjør det. utrolig trang sittedel og litt dum plassering på seler. teit kalesje, DYR, syns barnet sklir litt ut av vogna, sitter litt rart i den, hvertfall mindre barn.Og ja, jeg savner en stang fordi sittedelen er veldig liten. Utrolig bra trillekomfort så tror den funker fint på brostein. Ville allikevel ikke hatt den som sydenvogn da den er mye mer tungvind å legge sammen enn mer trasjonellle triller,særlig med barnet mot deg. Og barnet når selene er på, sitter helt klistra inntil ryggen, ingen fleksibilitet her, og det kan det jo heller ikke være fordi da ramler barnet ut.

Ville heller gått for maclaren techno eller pegperego, litt avhengig av hvilken alder barnet har.

Kjøpte vogna da lillegutt var 5 mnd, syns han lå veldig rart i den. Storesøs på 3 satt bedre i den, men veldig trang og kalesjen kræsjer man i . Jeg kvittet meg med den på finn før jeg dro på reise og brukte heller min gamle pegperego.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...