Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 ......jeg krymper meg....og kakler videre....hahaha...hva blir det neste????....fugleinfluensa, ape-hiv, katte-aids.... de kunne like gjerne hylt om hypersmittsom bendelorm som kommer krypende opp i rompa om man setter seg på en offentlig benk....rektaltamponger på annet hvert gatehjørne.... gleder meg til hysteriet kommer hit....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Du må bare le, du. Det gjør neppe familiene til de mange titalls menneskene som er døde av bl.a. fugle- og svineinfluensa.
Drømmemagen Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Ja, dette var jo virkelig et innlegg å være stolt av, HI...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Ja, og så er det en gyllen anledning til å tjene penger på dette skvipet som kalles vaksiner.
Helseinterressert Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Dette er et typisk eksempel på gulloppskriften til vaksineprodusentene som kan se noe slikt ut: Finn en bakterie eller et virus Gi den et navn Bevis at den forårsaker sykdom Dokumenter at man kan dø av det Skap panikk gjennom media (media biter lett på fordi dette selger, myndighetene blir deretter presset til å spytte forskningsmidler inn til legemiddelselskapene slik at de kan vokse seg enda mer innflytelsesrike) "Forsk" frem en vaksine Press den gjerne inn i verdens barnevaksinasjonsprogrammer for maksimal suksess Voila! Hvem husker ikke feks SARS? Der forskes det på vaksine gitt...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Jeg gidder ikke engang forklare deg hvorfor du må være det minst intelligente vesenet som går i to sko. Hadde du hatt IQ omtrent som skostr din ville du ha hatt nytte av å lese litt om forskningsmetode- og etikk, men i ditt tilfelle tror jeg du bør holde deg til Donald Duck. Heia Frp!!!
Helseinterressert Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Anonym 16:32, I mangel på argumentasjon er personangrep enkleste utvei.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Dere vaksinetilhengere blir fine prøvekaniner når det skal forsøkes ut ny vaksine mot disse epidemiene, tenker "forskningsetikken" deres kommer til å få en ny lyd da. Jeg må si at det er en guds lykke å ha denne skonummer iq`n om ikke annet. Den disponerer iallefall for et visst nivå av omløp.
Helseinterressert Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Guess what, "løsningen" er allerede på plass. Influensavaksinen Tamiflu "har vist seg å ha effekt". Lurer på hvor mange millioner eller milliarder hysteriet er verdt for vaksineprodusentene denne gang? Er det 20 bekreftede dødsfall i verden hittil? Av en befolkning på flere milliarder? Og det er nok til at USA slår full virusalarm? Og får vi vite hva som kjennetegner de som dør av dette?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 Kanskje helseinteressert burde lest litt mer??? Faktisk ingen vaksine,men et antiviralt medikament... Hysteriet råder i Mexico og USA. Jeg skjønner godt at de er bekymret. Her er det ikke de svake eldre som dør,men unge mennesker mellom 30-40 år. Om man skal utvikle en vaksine på bakgrunn av et utbrudd som dette kan vel diskuteres.. Det er i allefall ikke vaksineprodusentene som skor seg på denne epedimien(hvis man kan kalle den for det). Regner med at du ikke vil ha Tamiflu dersom svineinfluensaen kommer til Norge. Skulle du dø er det jo bare naturlig sortering....De sterkeste overlever.(og de som tygger Tamiflu!) Det er jo det dere vaksinemotstandere snakker så varmt om! I dag er over 100 mennesker i Mexico død av sykdommen,det er påvist smitte i USA,Canada og NewZealand. Tror nok at det hersker litt vel mye hysteri rundt sykdommen.Det bor over 5 milliarder mennesker på kloden . Hvor mange eldre dør ikke av influensa og komplikasjoner av influensa hvert år i Norge? Det er nok ikke bare legemiddelindustrien som skor seg grovt på dette. Mediene tjener også grovt på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå