Gå til innhold

tvilling/søskenvogn - hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

minstejenta er 1 år og termin 22 mai med nr 3. Trenger en tvillingvogn som er ok å trille, sammenleggbar osv. gjerne av nyere modell .

jeg så på en Carena vogn i butikken i dag til en pris av 4700 inkl bag til babyen.. vil egentlig ha en som jeg kan klikke rett på vogna og en sittedel men er ikke så kresen egentlig.

Trenger forslag og tips :)

Skrevet

Hei

Jeg har to jenter med 18mnd mellomrom og jeg kjøpte en phil & teds vogn. En 3-hjuls vogn som de sitter etter hverandre (når minstejenta blir så gammel at hun sitter selv. Nå som hun er nyfødt ligger hun i en mykbag og storesøster sitter i setet oppå.Setet er flyttbart og flyttes bak på vognen når minstejenta er stor nok til å sitte selv.

Synes vognen er kjempekjekk siden en slipper disse kjempebrede tvillingvognene. Hadde aldri villet hatt det! Vanskelig å dra på shopping med.

Du kan jo se på phil & teds sine nettsider. :) Vi er i hvert fall veldig fornøyde. :)

Skrevet

jeg kikket litt på den i går i butikken og syntes ikke den var noe fin.. muligens praktisk men :P kan ikke være mye morro for baby å kikke opp i det sete som klikkes på. jeg vurderer en Carena twin (den har 4 hjul) da det kommer til å skille 13 mnd mellom mine..

Skrevet

Husk på at Phil&Teds også strøyk på den nyeste barnevogntesten... Hele understellet knakk før de fikk gjennomført første test...

Er helt enig i at det er en fordel å ikke ha de breieste vognene, men om man velger smalere vogner vil det gå ut over komforten til barna.. Bruker Titaniumbaby på jobb.. Den er veldig fin og smal, men for liten til barna... Det er trangt for dem i sportsdelen om de har på seg vinterdress... I tillegg er den også kort i ryggen, så man vokser ut av den nokså kjapt.. Vi har mykbager til den vogna på jobb og da blir jo de satt inni sportsdelen og da blir det bare enda trangere... Minste jenta i gruppa mi vokste ut av den veldig kjapt! Og man kan nesten bare glemme å få plass til voksipose i den...

Jeg selv syns TFK twinner ser veldig fin ut.. Har en liten forkjærlighet for TFK sine vogner da... :P Men da får du ikke en smal vogn som kanskje er ønskelig :)

Skrevet

Hei

Jeg brukte carena double swing. Var kjempe fornøyd med den vogna. Solgte den når eldste var 4 år. Han hadde fortsatt god plass i vogna. Den er lett og god å trille, tar liten plass sammenlagt, Har hver sin kalesje- noe som var et kjempe pluss, to store handle kurver. Alt i alt så var det en super vogn:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...