Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så fryktelig usikker på navn til nr. 3, som vi tror blir ei jente. Tror jeg har litt andre kandidater nå enn sist jeg spurte. Hvilke navn synes dere passer best til søstrene?

Nathalie, Tiril og Frida

Nathalie, Tiril og Vilja

Nathalie, Tiril og Sunniva

Nathalie, Tiril og Synne

Nathalie, Tiril og Thea

Nathalie, Tiril og Mathilde

Nathalie, Tiril og Erle

Nathalie, Tiril og Tilde

Nathalie, Tiril og Otilie

kom gjerne med forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mathilde - uten tvil :-)

Skrevet

Synne eller Erle, pene navn begge to.

Skrevet

Synne eller Otilie.

Skrevet

adet må bli Erle eller Vilja! Vilja er bare såå fint det=)

Søtt, koselig, pent og litt ramp:)

Skrevet

Vilja og Erle var de eneste jeg kunne vurdert av disse navnene...

Skrevet

Synes Erle og Synne passer svært godt til Tiril - men siden eldstejenta heter Nathalie, så tror jeg kanskje at valget mitt blir Mathilde av dine alternativer. Da får man både t, i og l med i alle navna, uten at de blir påfallende like.

Skrevet

Holder en knapp på Nathalie, Tiril og Sunniva!

Skrevet

Takker for alle svar, greit å høre hva andre mener. Sunniva er mannens soleklare favoritt og har vært det hele tiden. Selv er jeg fryktelig usikker, vil vel egentlig ha et mer spesielt navn som Vilja eller Erle. Tror egentlig at vi har bestemt oss for å stryke Thea og Tilde fra lista. Står da igjen med disse:

Nathalie, Tiril og Frida

Nathalie, Tiril og Vilja

Nathalie, Tiril og Synne

Nathalie, Tiril og Erle

Nathalie, Tiril og Otilie

Skrevet

Mathilde. Det er også penest synes jeg!

Skrevet

Tilde og Othilie syns jeg ble for likt Tiril - de andre syns jeg var veldig fine, både i seg selv og sammen med de andre navna...

Gjest Antarctica
Skrevet

Frida, Sunniva, Synne og Erle er fine, og Sunniva er i topp hos meg.

De øvrige er enten poppisnavn, og for meg uaktuelle av den grunn, eller rare, f eks Vilja - får hun vilja si?

Gjest Antarctica
Skrevet

Glemte å si: Otilie og Nathalie blir nesten-rim, det syns jeg ikke var så heldig.

Skrevet

Det er jeg faktisk enig med deg i. Tilde har jeg for såvidt hele tiden "skurret" litt, nettopp for at det er ganske likt Tiril.Men, jeg er også enig med deg i at Otilie også blir veldig likt Tiril. Takk for en nyttig tilbakemeld.

Skrevet

Vilja:) Eller Erle:)

Ville ikke valgt Tilde eller Thea i allefall.

Skrevet

Hm, det har jeg ikke sett før, men følger deg absolutt. Tror at vi har bestemt oss for også å stryke Otilie fra lista.

Skrevet

Vi har valgt å korte inn lista var enda litt. Gode tilbakemeld. fra dere fikk oss til å innse at Otilie blir litt for likt både Nathalie og Tiril.

Nathalie, Tiril og Frida

Nathalie, Tiril og Vilja

Nathalie, Tiril og Synne

Nathalie, Tiril og Erle

Da står vi igjen med disse. Frida er vel det navnet som står mest usikkert nå. Synes navnet er nydelig, men vi har endel små og store Fridaer rundt oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...