Gjest Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Er det noen fra London her? Jeg ønsker å komme i kontakt med andre gravide i London området. Selv bor jeg sentralt i London (zone 1). Hadde vært fint med en trillevenn Venter min første med termin 21. september.
Hati Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Hei! Jeg hadde tenkt å spørre det samme selv Vi holder på å kjøpe leilighet i Greenwich området, håper det blir flytting de neste par mdr. Jeg venter også min første, har termin 22.November. Kunne godt møttes før babyene kommer også, for en kaffe (kakao) eller noe?
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 hei her bor jeg i woolwich det hadde vaart fint med en kaffe eller lunsj treff:) naar skal vi mottes jenter har termin den 25.oktober jeg:) og vi venter oss en liten prins:)
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Hei Hati / D&A, Jeg har termin 21. september og bor i Royal Arsenal (10 min fra DLR Woolwich Arsenal). Hadde vert supert og moett dere begge to Kan ikke vi PM'e hverandre aa utveksle telefonnummer, e-post adresser etc?
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 er ikke saa kjent med denne hjemmesiden..saa send meg mSN din saa kan jeg legge de som kontakt der..og kanskje vi kan mote?ta en kopp kaffe sammen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå