Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Er dåkke framleis interesserte i å treffast?

Eg vil gjerne setje opp eit treff på Egon eller Moody om 2-3 veker om det er interesse for det. Kva med ein tirsdag eller torsdag?

Eg må ha positiv tilbakemelding frå minst to av dåkke, helst fleire for at eg skal setje opp eit treff.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140010111-treff-i-haugesund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig kjekt du har svart, Benedikte!

Ser det er dårleg med oppslutning ellers. Skal me bare kutte ut å ha treff? Det kan jo hende at ikkje alle finn fram til desse treffsidene og at ein kunne lagt inn spørsmål om andre er interessert på terminklubbsidene, -dei er iallefall lette å finne fram til.

Kva seier du?

Jeg kan dessverre ikke være med, ligger på sofaen, og kan ikke sitte oppreist så lenge av gangen. Så litt vanskelig å gå på restaurant o.l.

Veldig dumt for kunne godt ha tenkt meg å truffet andre gravide i Haugesund...

Annonse

Hei! hvor langt på vei er dere? jeg er 34 uker har lenge lurt på hvorfor det ikke har vært noe treff i Haugesund, ettersom jeg ikke finner det på BIM-treff sidene. Føler det er litt i siste liten nå :) har jo "bare" 6 uker igjen...går altfor fort dette her.. :)

Annonse

Hei igjen.

Har hatt det travelt i det siste og derfor ikkje vore her inne på ei stund. Tenkte nå at eg bare skulle inn og sanere initiativet til treff her i Hgsd, men så ser eg at fleire har vore innom. Ser at du, Benedikte, har lagt ut link på terminsidene. -Supert det.

Skal me bare setje opp eit treff? Eg kan nå førstkomande tirsdag 26. mai, men det blir gjerne litt vel kjapt, om ikkje alle er innom her på sidene dagleg og får det med seg. Ellers veit eg ikkje om eg har anledning før tirsdag 16. juni. Då ser eg at ein av oss allerede har hatt termin.

Skal eg setje opp 16. juni? Har dåkke anledning då? Ellers kan jo ein av dåkke setje opp eit treff før det.

Hei! Jeg kan den 26 mai! 16 juni vet jeg ikke ennå, men kan nok da også!

så eg melde meg på eg! :)

kan jo evnt se hvor mange som gir lyd fra seg innen den 25mai, er jo ikke så vanskeligt og få et bord på kaien eller en annen plass, vis ikke dere har en fast plass dere pleier og være! eller atte vi blir alt for mange :)

Nettisira :)

Hei igjen jenter.

Nå har eg sett opp eit treff på Cafe Moody nå på førstkomande tirsdag kl 19.30. Eg håper dåkke stiller. Eg har ikkje holdt av noko bord, er det nødvendig? Om det ikkje skulle vere noko ledig kan me jo bare gå rett ned gata til Egon. Eg sette opp kl 19.30. Håper det passer for dåkke. Eg må gå seinast litt før kl 21. Det blir kjekt å treffe dåkke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...