blirjegsnartmamma Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Jeg skjønner virkelig ingenting.. Vi har en prøve-pause nå, inntil vi får svarene fra Riksen på mannen min.. Det vil jo for oss si at jeg ikke tar pergo, så det skal vel egentlig ikke være noe håp denne runden.. Men av en eller annen grunn har jeg hatt STERKE mens/el smerter i over 1 uke nå... Og selvfølgelig ingen mens eller el... Jeg skjønner det ikke.. Vondt i livmor og eggstokker og nedover i underlivet. Forferderlig irriterende! Får plutselige kramper, og det passer veldig dårlig når jeg er på jobb i barnehage feks.. Eller når jeg klemmer mannen min, og plutselig graver neglene inn i ryggen hans fordi det gjør så %§ vondt! Og for hva???? Det skjer jo ingenting her.. Håperr svarene kommer i posten snart...
Singelmamma og banden Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Nå er ikke jeg så inne i disse pergo-tingene, men kan det være uteblivelse av pergo som forårsaker smertene? Eggstokker og livmior slutter jo å bli påvirket, og alle endringer slik sett kan medføre reaksjoner. Håper forresten du er gravid, eller blir kvitt smertene snart, for det der hørtes ikke morsomt ut!
blirjegsnartmamma Skrevet 25. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2009 Pergo har ikke virka på meg hittil, så syns egentlig det ville være rart hvis kroppen reagerte sånn på at det ikke er der lenger.. Ikke vært så vondt idag da heldigvis Men det har vært en uke - som en mens uten blod hvis du skjønner.. Pussig
Going strong Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Hei,grublende her..Nå er jeg i nesten samme båt som deg..igjen.. Tom i magen:( mistet på tirsdagen..gikk fra to til ingen på nullkommaniks..Fysøren..Så hjerte banke til og med på to ul..Føler så sinne og sorg..Hater å bruke tid og krefter på å tenke på dette.Vi må bare komme oss igjennom det nok en gang. tenker masse på deg..vil så gjerne at du skal få den blå streken på graviditestesten.
Gjest Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Grublende!!! Så trist å høre at du mistet:( nå ble jeg skikkelig lei meg:( Håper spira sitter neste gang! krysser alt jeg har for deg!
Lillevenn33 Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Uff Grublende.... Det var forferdelig trist! Stor klem til deg. Så urettferdig, først 2 babyer, så en, så ingen. Med bankende hjerter og alt... Jeg skjønner ikke hvorfor noen må gå gjennom dette, til og med flere ganger. Det kjennes meningsløs ut. Har mistet jeg også i MA, kjempetrist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå