Gå til innhold

Treff for julimødrene på Aker Brygge tirsdag 12. mai kl 1630

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Julijentene treffes da på Aker Brygge (mer nøyaktig sted kommer senere) kl 16.30 tirsdag 12. mai.

Påmelding i denne tråden (legg til navnet ditt på lista). De som ikke har vært med før kan gjerne sende en privat melding til meg med mobilnummer så får vi gitt beskjed til dere om vi plutselig må flytte på oss grunnet vær, ingen ledige bord etc. Har skjedd før... ;)

(Skriver opp de jeg vet kommer. Beklager at jeg skriver fornavnene på dere jenter, men husker ikke alle nickene!)

Er med:

Bente

Ann-Kristin

Jorun D.

Aslaug

Marie

Laura

Mariann

Hilde

Cecilie

Line

Fortsetter under...

Heisann alle dere.

Kanskje jeg skulle slenge meg med denne gangen. Har ikke møtt dere før da jeg alltid har jobba når de andre treffendne deres har vært. Nå er jeg sykemeldt og har litt bedre tid =)

Hvis det ordner seg slik at pappaen kan komme litt tidligere hjem fra jobb den dagen rekker jeg å bli med dere. Har en datter på 3 som må hentes i barnehagen ;)

Sender tlf nr mitt senere hvis jeg får det til. Hadde vært hyggelig.

Ann Christin

Annonse

Annonse

Bord er bestilt på julijentene innendørs på Olivia kl 1630. Står på julijentene.

Oppdatert deltagerliste:

Bente

Ann-Kristin

Jorun D.

Mariann

Hilde

Cecilie

Marit

Anita

Kati

Trine

Iselin

Bordet er kun til ti, men det blir vel litt frafall som vanlig. Jeg kommer ikke, men dere andre må kose dere MASSE! (Husk - dersom dere sitter ute så er det fint om dere sier ifra dere bordet inne så mister vi ikke Olivias goodwill...)

Bord er bestilt på julijentene innendørs på Olivia kl 1630. Står på julijentene.

Oppdatert deltagerliste:

Bente

Ann-Kristin

Jorun D.

Mariann

Hilde

Cecilie

Anita

Kati

Trine

Iselin

Hei, jenter

Jeg har hatt en natt med halsbrann og oppkast uten søvn, og gjør nok best i å holde meg hjemme i dag. Kos dere! Misunner alle som får sove og kan spise det de har lyst på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...