Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på synarel nesespray no 20. april. Vet jeg skal ha en blødning før jeg skal begynne på sprøytene 6. mai, men er det normalt å få det allerede nå??? Er min 1. gang så er ikke helt inni det her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er jo at du har hatt en blødning før sprøytestart og det er vel ca en mnde siden din forrige mens!? Hvordan er cyklusen din til vanlig??Tror det er vanlig at man får mens ca, 7-12 dager etter spraystart, men like vanlig at noen får den noen dagere før eller seinere så du trenger ikke bekymre deg, alt er helt normalt;)

Viktigste er som sagt er jo at du har hatt blødning sånn at slimhinnen er tynn og fin og klar til å bygges opp når du begynner på sprøytene. Dersom man ikke får mens må man jo ofte inn å sjekke på ul i tilfelle det er cyster som er grunnen til at mens ikke kommer ol.

Ønsker deg fortsatt god helg og håper det går like bra med sprayingen!!!!

Skrevet

Takker for svar!! har Pcos, å veldi uregelmessig mens til vanli, men gikk på p-piller før spray start. for å få igang litt før i begynte. Å nor i tenke me litt om er den vel en måned sia sist no:)

Jada spraying går fortsatt fint. hae litt vondi hode, men om de kommer av det eler andre ting er ikkje godt å vite.

god helg til deg også!!

Skrevet

Da er nokk alt i skjønneste orden hos deg, så du trenger ikke tenke mere på det;)

Kan være sprayen som gir deg vondt i hodet.

Jeg har som regel sluppet unna med hetetokter på alle mine stimuleringer, men på siste runde så var jeg også plaget med vondt i hodet.

Håper det gir seg snart, det bruker i allefall å bli bedre når du begynner på sprøytene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...