mamma-x-3 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg overraskes stort av at ingen av dere som kjemper for vaksinering ikke i det hele tatt stusser over hyppigheten på vaksinedosene som settes på babyer fra 3 mndrs alder!!! Vaksinene settes i et tempo som er skremmende. Men all tvil blir møtt med overbærende sikkerhet. Godt gjort. Alt er så trygt, så trygt. Langtidsvirkningene av vaksineracet vet vi ennå ikke. Det er som om folk nærmest i blinde lar seg føre med i et verdensomspennende eksperiment med det kun for øye: å utslette all verdens sykdommer. Vi kan vel bare sette oss å vente på neste vaksine: Mot vannkopper. Og deretter vente på skremselspropagandaen om denne fryktede sykdommen. Våkn opp!
Drømmemagen Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Min deltagelse i denne debatten gjelder det allerede etablerte vaksineprogrammet i Norge. Ikke dermed sagt jeg er for å vaksinere samtlige barn for kreti og pleti av sykdommer. Ønsker heller ikke å "frede" det eksisterende vaksineprogrammet for all fremtid, men er opptatt av at det til enhver tid gjenspeiler rådende paradigmer innen vaksineforskning.
mamma-x-3 Skrevet 24. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2009 Vårt etablerte vaksineprogram var det jeg først og fremst refererte til. Det er den allerede etablerte hyppigheten som alle aksepterer, men som skremmer flere og flere av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå