Gå til innhold

vogn som passer for kort mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir mamma i oktober, og sliter litt med vogn valg.

Er liten av vekst (1,5m) vil ikke trille ei vign hvor kalesjen når meg til haka...

Noen tips? helst 3-hjuling

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tautonia er ekstremt lave. Og da har du Spirit S3 som er med 3 hjul.

Ellers er Bugaboo langt fra blant de høyeste heller.

Skrevet

Jeg er 1,60 og har teutonia spirit s3. Den er super for meg:-) Prøvde å trille oth og tfk men det funket ikke i det hele tatt.... Så jeg kan anbefale deg denne vogna på det varmeste.

Skrevet

1.58, trille oth uten problem jeg altså.

Ikke noe glad i spiriten, synes den er lite pen og har hjul som klistrer seg til underlaget.

Skrevet

Vi har teutonia s3 og har lave folk i familien som triller vogna av og til, de sier at den er god å trille for de siden den er passe høy for de, vet ikke helt hvor høye de er men max 155cm.

Skrevet

Bugaboo cameleon. Bagen ligger lavt nede. Er jo ikke en 3 hjuling, da. Men vil bare tipse deg om den.

Skrevet

Hei.Jeg er 154 å vet hvordan det er å være lav.

Vi har Bugaboo Cameleon å er kjempe fornøyd:) Den er god både for oss som er litt lave og de som er høye.

(Har en svoger på 197 som også har Bugaboo å er kjempefornøyd)

Skrevet

Hm jeg har både bugaboo og oth og er 157. Syns absolutt OTh er best å trille. Ikke noe for høy den, kan jo regulere styret.

Skrevet

Heia!

Ser du sier helst 3 hjuling.. Teutonia Fun er jo en lav,lett vogn som passer veldig fint til lav høyde. Den har 4 hjul da, men de to fremme er jo svingbare. Både bagene og sportsdelene til Teutonia er jo så bra,virkelig å anbefale!;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...