Gå til innhold

"Fulle mugger" ved innføring av fast føde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte for fire dager siden å innføre grøt til min snart 6mnd gamle sønn! Jeg har gitt han 10ml mm blandet med en skje el to risgrøt formiddag og ettermiddag. Idag økte jeg til 20ml mm blandet med grøt om ettermiddagen. Grøten går unna på høykant!

Men nå sitter jeg med sprengte bryst, og det har nok sammenheng med at han får litt fast føde. Enda det ikke er mye han får servert enda, bare smaksprøver.

Dere som har ammet når dere innførte mat, justerte melka seg el. var dere nødt til å pumpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen :)

Vi har gitt fast føde i litt over 1 mnd nå. Jeg har ikke pumpet, selv om jeg merker at han tar mye mindre. Det eneste er at han den siste uken ikke har giddet ta den "dårlige" puppen i det hele tatt omtrent, så har pumpet litt av den grunn.... Merker at puppene er fullere fremdeles, så tar vel litt tid før det regulerer seg. På det meste går det nå 12-13 timer uten amming, og var mye mer sprengt om morgenen for 1-2 uker siden enn jeg er nå, så noe har skjedd. Ammer før fast føde jeg, da...

Skrevet

God morgen:) Håper du fikk sove!! Det fikk ikke vi, var opp kl. 0430 idag:S

Ja, tenker at det sikkert tar si tid før det justerer seg siden jeg har litt for mye i utgpunktet. Derfor øker jeg porsjonene litt etter litt + selvfølgelig at jeg tenker på fordøyelsen til trollet da.

Skrevet

har justert seg helt greit hos meg

Ammer nå bare 3 ganger daglig (trappet ned ved 11,5 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...