Gå til innhold

Treff i Tromsø.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er dere på vei, dere som går på treff?

Er d noen november mager der feks?

Har dere en annen plass dere bruker å legge ut treffene deres, har sett etter treff her inne, men har vært lite aktivitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Dette lurer jeg også på..

Jeg blir oktober mamma, har termin 21 oktober :-)

Det er veldig stille hær inne på bim.. er masse mere liv inne på sm.no

Skrevet

Heia.

Ja det er ikke så mye aktivitet her. Synd det. Da må jo vi lage liv :o)

Septembermamma her :o)

Skrevet

sm.no ?? Ka e det? :o) Prøvde å skrive det direkte inn i adresselinja og kom direkte til club4...hehe. Tvile på det e så mye gravidetreff der.

Skrevet

Ahaaaa......Snartmamma.no selfølgeli he,he..Fant det ut no. Men der va ikkje mye treff aktivitet der heller som æ kunne se.

Skrevet

Jeg skal også ha barn i november, men trur jeg blir å vente litt til over sommeren med å gå på treff. Er jo alltid hyggelig å treffe nye folk, men ofte blir det til at man henger med de som har termin nærmere ens egen.

Kanskje vi sees etter sommeren ;-)

Skrevet

Så artig at det blir endel som skal ha to tette...kanskje vi åpner egen klubb etter sommeren? Husker å ha sett Mellem på terminliste fra juni 2008, stemmer det?

Har termin i oktober, og fødte sistemann sommeren 2008.

Skrevet

Hei! Ja vi har ju prata om det før att vi ska en treff framover. Vi med høstmage...:) Jeg har termin 20 oktober.

Skrevet

Det legges ofte ut treff i Tromsø på facebook, der er det en gruppe som heter "2009 - babya fra Tromsø". Mager av alle størelser er hjertelig velkomne!

Skrevet

Hei. Så godt å se flere høst/vinter mammaer :) har selv termin i begynnelsen av oktober :) går dere på bim treff? Har ikkje kommet meg avgårde pga svangerskapskvalme...mn håpe på å træffe nån no framåver :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei så tette er de ikke :-) Fikk ei jente i juni 2007

Skrevet

...ja, Mellem, så det, da var det feil på årstall i denne siden jeg så navnet ditt. Likevel. Gratulerer!

Skrevet

Heia.

Er det noen som vet om det er opprettet ei gruppe for oss som er gravid og skal ha små i januar på fb? Og hvordan finner jeg den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...