Gå til innhold

må melde meg ut... det gikk galt på tirsdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff, nå fikk jeg grøssninger.. Akkurat det samme skjedde med meg i februar i år.. Helt forferdelig opplevelse, men det er som regel en grunn til at det går galt.. Jeg måtte fjerne den ene egglederen.. Men nå, to måneder senere er jeg gravid i 9 uke, rakk ikke å få mensen engang.. Håper du er like heldig som meg, ønsker deg hvertfall masse lykke til!!

Å så trist, Maddemor. Skal lese historien din etterpå. Håper du snart blir gravid igjen når du kommer over dette. Hvor mange uker var du på vei?

Jeg har hatt litt småkramper i magen de 2 siste dagene, så jeg er litt bekymret selv.

Ha det så fint du kan. Trøsteklem.

Så utrolig trist, da! Føler masse med deg!

Leste historien din inne på gravide slitere, og sitter her med trillende tårer..

Håper det går bra med deg etterhvert og at dere blir gravide igjen når dere er klar.

Mistet selv i slutten av januar, så vet hvor tøft det er å miste.

Jeg var mye inne på ufrivillige aborter etter at jeg mistet, og syntes det var veldig greit. Mannen min gjorde jo så godt han kunne med snakking og sånt, men er jo litt begrenset hvor mye de klarer å sette seg inn i det, føler jeg. Da var det veldig fint å kunne skrive med jenter i samme situasjon.

Sender deg veldig mange trøsteklemmer!

Huff, leste historien din nå og fikk helt frysniger:-( Stakkars deg, så vondt du har hatt det. Så at du var 6 uker på vei.Noen dager mer enn meg. Håper virkelig at det går bedre for deg snart og at du snart har en ny spire i magen.

• 3 uker senere...

tusen takk for varme og støttende ord jenter!

Dere er da så søte og gode og jeg setter stor pris på det!

Her i gården blir det ikke noe aktiv prøving med pergo før til høsten. Gyn forlanger å holde meg under nøye oppsyn neste gang, så da må vi vente til ferieavvikling er ferdig. Helt greit faktisk. Er ikke klar i det hele tatt for å prøve nå på en stund, men savner nærheten da. Har forbud mot sex inntil jeg får igjen mensen....

Det er fortsatt forferdelig vondt å gå gjennom det her, men det går litt bedre for hver dag...

Det var jo ikke noe galt med fosteret i så måte hos meg, men rett og slett egglederen som var for liten så det befruktede egget kom seg ikke ned i livmoren....

Håper det går så mye bedre med dere andre jenter her inne og jeg øsnker dere alt vel:)

Stor klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...