Gå til innhold

tunge piercing og betennelse el noe i tunga, hva

Anbefalte innlegg

Skrevet

må jeg gjøre for å få det til å forsvinne? Kan ikke "miste" tungen vel...! Jeg har tatt ut piercingen, men tar den gjennom hullet av og til , for vil jo ha den der.

Er det farlig? Er en stoor klump midt på tungen...

Skrevet

Jeg hadde reist tilbake der jeg hadde tatt den..

Er det lenge siden du har tatt da? Hørtes litt "skummelt" ut med klump inni tunga...

Skrevet

Har du hatt den lenge?

Tror jeg ville tatt meg en tur tur pierceren som gjorde det...

Skrevet

ja, tok den for 6 år siden og har aldri fått det før...! Kan ikke dra tilbake når det er så lenge siden, også er den tatt i en annen by. Vil ikke miste tungen, men vil beholde piercingen min og da...-(

Skrevet

jeg har og piercing i tunga, som jeg tok for 5 år siden.. etter det du beskriver,, ville jeg prøvd og skylle munnen godt med et sterkt skyllevann.. (kanskje samme type som du brukte etter du tok piercingen?).. også ville jeg kokt piercingstanga hver dag, men hadd den i tunga... en uke ville jeg prøvd dette.. hvis det ikke hjelper ville jeg kontaktet en anne piercing sjappe for å spørre etter råd.

Skrevet

tusen takk for tips, det skal jeg gjøre. Husker du hvilket skyllevann vi brukte når vi tok den? takk:-)

Skrevet

bare hyggelig:))

nei, husker desverre ikke hvilket skyllevann. vet bare at de selger det på apoteket. hør med de på apoteket, de vet sikkert hvilket det er:)

lykke til:))

Skrevet

listerine brukte jeg når jeg tok hull i tunga.. fåes på apoteket.. i blå og grønn:P

Skrevet

Velg noen lettere piercinger, da vel, hvis de er så tunge...!

(Hihi, sorry, kunne ikke dy meg!)

Skrevet

takk, da vet jeg hva jeg skal kjøpe i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...