Spira31 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg hadde min 2.SA den 25 mars i år... hadde en 24 januar også og da fikk jeg mensen etter 26 dager... så hvis det hadde vært det samme skulle jeg fått mensen på mandag denne uken... men jeg regnet med kanskje onsdag heller for 28 dager er mer normalt for meg enn 26... jeg testet med CB digital torsdag morgen, altså dag 29 og der stod det "Ikke gravid"...og nå er det altså fredag kveld og 30 dager over og jeg har ingen tegn på at tante rød skal komme..heller ikke at jeg skal være gravid da.. men det begynner å bli litt irriterende... på SAen i januar var jeg begynt på uke 9, denne gangen bare uke 5-6.. så skulle tro det var lettere for kroppen å være i rute igjen... hadde altså en mens før jeg ble gravid igjen og altså mistet på ny... har ingen tester i hus heller, bør jeg bare smøre meg med tålmodighet for det ene eller andre? Kjøpe cb vanlig eller digital og når eventuelt ta den/de neste gang?? mvh
Spira31 Skrevet 25. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2009 arh.,. hvorfor er det ingen som svarer meg:( fortsatt ingen tegn til tante rød...
Spira31 Skrevet 25. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2009 javel.... ingen tante rød enda og har handlet ny cb digital så skal ta imorgen tidlig...
Gjest Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Hmm spennende, men skjønner også at det kan være litt irriterende, jeg har aldri vært gravid og derfor ikke hatt SA eller MA, men håper jo inderlig at du er gravid da og at det ikke er kroppen som tuller med deg! Krysser fingrene jeg;)
Spira31 Skrevet 25. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2009 Hei! Takk for svar uansett, kjekt å ikke føle jeg bare snakket til meg selv her på siden;) skal uansett oppdatere imorgen om hvordan testet gikk.. syns at om den da er negativ så burde tante rød komme (men ønsker henne langt vekk..kan gjerne se henne til neste år en gang.. hehe).
Scoobydoo Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Hei jente07. Jeg har heldigvis aldri opplevd sa, så akkurat det kan jeg ikke svare på. Men har jo lest en del om det her inne, og sitter igjen med et inntrykk at det er veldig individuelt når man får tilbake TR etter sa. Men det er jo unektelig spennende dette her, da. Håper håper virkelig du kommer inn med jubelrop her i morgen tidlig:-)) Masse lykke til!
Spira31 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2009 Hei igjen jenter! Enda en "ikke gravid" digitaltest idag... og kjente etter.. tappen og alt er kapslet igjen og langt der oppe (såvidt jeg nådde fram..)... så skjønner ingenting. Hvis det nå ikke er meningen jeg skal være gravid igjen.. er det noe jeg kan gjøre for å fremskynde mensen?? Leste jo om liber som ikke testet positivt før dag 38.. jeg er jo "kun" på dag 32, men det er lenge nok for meg.. ventet jo IKM mellom dag 26 og dag 28... mhm fortsatt ikke klok m.a.o.
Prinsen & spiren Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Heidu! Jeg hadde en SA i feb for over 1 år siden, og da brukte kroppen min hele 8 mnd på å ordne opp! Mistet når jeg bare var fire uker på vei.. og gikk 3-4 mnd uten mensen, og da dro jeg til legen (hadde før ut vært og snakket med helsesøster osv, men ikke noe de fikk gjort. FIkk bare beskjed om å vente...) Legen min sa at det var den tiden kroppen min brukte på å ordne opp.(Tok GU osv, for å se at alt var i orden) Fikk så en kur med provera tabletter som jeg skulle gå på i tre mnd.. og etter det kom mensen av seg selv igjen, og neste mnd satt spiren. Er nå snart 25 uker på vei=) HELDIGVIS er det ingen andre her inne (som jeg har fått kontakt med) som gikk så lenge uten mensen etter sa - men det vil frem til er at dette kan variere...og av og til trenger kroppen litt tid! Håper den dukker opp snart eller at du får pos tesT=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå