Gå til innhold

Er nutrilett shaken like effektiv som herbalife sin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nutrilett selges jo på butikken, og er litt lettere å få tak i. Er vel billigere også. Noen som har prøvd denne og gått ned i vekt?

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med effektiv, men den smaker drit i forhold.

Skrevet

Uff, det er jo ikke bra..

At man går like mye ned som med herbalife..

Skrevet

Du får jo se bakpå da, hvor mye kalorier de har i forhold til hverandre. Siden de er lov å selge så regner jeg medde har nok næringsstoffer begge to, men det er antall kalorier som bestemmer hvor mye du går ned.

Skrevet

Sjekket på nett at det var ca 200 kcal i herbalife.

Og 111 kcal i nutrilett. Hm...

Skrevet

Det var lite kalorier. Hvor mye er det meningen man skal spise/drikke av de hver dag da? Pass på at du får i deg nok, minst 1300-1500 kcal om dagen, for å ikke ødelegge forbrenningen din.

Skrevet

Man skulle visst kunne gå kun på dette. 5 ganger daglig.

Men tenkte man kunn erstatte f.eks kvelds og frokost med nutrilett?

Eller går man ikke så mye ned da?

Skrevet

Man kan ikke leve på 111 kcal 5 ganger daglig. 555 kcal om dagen er ikke bra. En vanlig frokost eller kveldsmat om man ikke spiser ganske sunt ligger vel mellom 3 og 500 kalorier. om du da bytter ut frokost og kvelds med måltidserstatter med 111 kcal så sparer du kanskje 5-600 kcal om dagen som vil si at du går ned ca. en halv kg i uken om du tidligere har vært stabil i vekt. 1kg fett = 7000 kcal.

Skrevet

En halv kg. i uken er vel greit?

Selvom 1 kg. hadde vært best.

Skrevet

En halv kilo i uken er flott. Om du begynner å trene litt(mer?) så kan du gå ned litt mer:)

Skrevet

Oki :) Da er dette kanskje ikke så dumt for meg. Kanskje jeg kommer inn i bunaden til 17 mai hehe ;) Nå vurderer jeg sterkt å kjøpe dette..

Skrevet

Lykke til:) Selv har jeg mere tro på å spise sunn mat, men disse måltidserstatterene er sikkert fine når man hardet litt travelt og viljestryrken ikke er på plass:)

Skrevet

Jeg synes Nutrilett-shaken er helt grei, og veldog enkel da den bare blandes med vann - grei msak på den med sjokolade, tar jo bare noen sekunder å skylle den ned. Synes den holder greit som frokost og ev kvelds.

Noka-dietten, kjøper i helsekost, har noen flere kalorier, må blandes med skummetmelk, metter godt og smaker godt.

Skrevet

Takk takk :) Skal spise sunt og trene i tillegg. Vil bare gå litt fortere ned ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...