Gå til innhold

Slik er mine graviditets symtomer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ømme bryster i lengre periode(Pleier kun å ha det like før mensen kommer),Brystene vokste og dem ble fastere,kløe på brystvortene,svie på brystvortene,mens smerter i rygg og mage,mye trøtt,stikninger i livmorhalsen.Litt små kvalm opp og ned. har to barn i fra før,der den yngste er 10 år nå. Husker ikke hvordan jeg jeg hadde det da,bortsett i fra at jeg hadde halsbrann og litt bekkenløsnings plager. Lykke til andre prøvere!!!! Drysser nok en gang babystøv over dere alle sammen og takker for meg her inne!!!!!:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Takk for at du deler dine symptomer :-)

Skrevet

Eeenten.. er tr på vei i helgen - noe som tilsier en syklus på 21 dager i så fall (og jeg vet ikke jeg siden p-pillene har styrt den matematikken i noen år) eller... så er jeg utrolig heldig hvis dere skjønner.. Jeg er kjempekvalm, vondt i hodet, trøtt, mensmurringer, for et par dager siden boblet det i magen som om jeg hadde drukket myyye brus, stikker i puppene.. men nå ligner det mest på tr sine symptomer.. hadde oss i høyet sist helg og det var dag 15.. skal jo ikke gå an å merke noe nå vel HVIS man skulle være gravid?!?! hmm utrolig kjipt å være i så dårlig form for ingenting!!

Skrevet

gratulere håpfull, samme sympt som jeg har:) jeg har å en del vondt i hue.. jeg er nå 5 uker på vei, å hadde ingen tidlige sympt, men nå tror jeg at jeg har de fleste:)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...