Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Da har en størst sjans for å være frisk om en ikke er vaksinert, men om alle tenker slik, da går det ikke. Og heller ikke om en beveger seg over landegrenser.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jepps det er alltid egoistene som overlever til syvende og sist, "Vi overlever på deres offervilje." Om jeg i det hele tatt hadde trodd det var slik, så ville jeg ikke nølt et sekund med å la være å vaksinere da heller. Om noen farer med e3n slik krampeaktig idioti at de er villige til å offre sine egne unger for folkehelsa med kalkulert risiko, så vær så god. Jeg risikerer ikke mine barns helse eller noe annet for at andres unger skal overleve, der går virkelig grensa. Og jeg eier ikke den minste respekt for de som påroper seg denne offerviljen av hensyn til "andres unger", Har det rabla for noen av dere?????? Nei jeg kan love deg at jeg er 100% egoist i så måte og finnes ikke redd for å proklamerer det!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Hva om ditt uvaksinerte barn bukker under??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Tror du i din skjøre virkeliget at det finne andre garantier enn de man besørger selv? Ved å droppe vaksinering har jeg besørget at de stiller i en helt annen klasse helsemessig enn vaksinerte unger.Sterke, friske uvaksinerte unger klarer seg fin fint, de er jo vant til å ferdes ute blant immunsvake vaksinerte unger som trekker ed seg det meste av smitte. Sjekk gjennomsnittlige sykedager for vaksinerte unger i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Mine barn er ikke friske fordi du skader dine unger med vaksiner, dersom dette hadde vært tilfellet, ville jeg heller ikke takket deg. Jeg vil muligens hatt en tanke medlidenhet med din offervilje. Som barn av lærere, hvilket jeg antar du er, er du såååå til de grader hjernevasket i offerviljens ånd at mine holdninger aldri vil kvalifiserer for annet enn programmert avsky i ditt sinn. Den lett åndssvake pedagogikken du fremviser kvalifiserer for førskolealder kondisjonering. Men kos deg med alle de fine bildene av sultne barn i afrika og tro at du gjør noe ved å putte en 50 lapp på bøssa samt å vaksineskade ditt eget avkom. Du og sånne som deg er oppdratt til å føle skyld og å tro at dere gjør noe med urettferdighet ved å "offre" dere. Men den dagen du kommer krypende ut av skyldsboksen din fatter du at mennesket ikke bygger sin makt på skyld og offer. Så slutt å spre om deg med frykt og skyld, det som virker på deg er neppe rett strategi på meg.
mamma-x-3 Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 En glimrende idé, å sjekke gjennomsnittlige sykedager i barnehager/skoler for vaksinerte kontra uvaksinerte unger. Der ligger det mye informasjon!!! Jeg er selv den stolte mamma til tre sunne uvaksinerte barn. Vi reiser land og strand først og fremst i Europa, nå sist i Kairo/Egypt. Hvem var det som fikk magesjau? Vi foreldre ((dessverre) en av oss fullvaksinert, en halvvaksinert). Hvem slapp unna? De tre uvaksinerte guttene våre. Vi spiste samme mat. Drakk samme vann. Dette er ikke statistikk. Dette er hva vi selv erfarer, gang på gang... De uvaksinerte slipper lettere fra det - de er enkelt og greit mer robuste! Så slutt med å skremme! Aldri om noen klarer å overbevise meg om at det jeg ser HVER DAG er feil... Slutt med propagandaen. Dette bildet er ikke svart/hvitt. Vaksiner er ikke trygge nok. Det er store mørketall om vaksineskader/bivirkninger (vi får aldri høre om de langsiktige på helsestasjonen, dessverre). Her på siden finnes ide opp og ned (sjekk utallige linker baketter) av linker som kommer med "varsko her" informasjon! Ta en titt innen dere velger. Det er godt at vi valget. Jeg velger bort HELE vaksinepakken. Med god samvittighet. Mine barn er langt sunnere enn de fleste, og klarer livets braser som det er. Tar ikke på meg dårlig samvittighet for at jeg velger å ha sunne barn. Ellers takk for tilbudet.
mamma-x-3 Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Og du stusser ikke et øyeblikk over at man kan få bittelitt skader ved å gjennomgå en heksekuren/coctailene av vaksiner de første to årene av sitt liv (+ videre påfyllingsdoser) - Dette er helt problemfritt??? Teorier om at kroppens immunsystem faktisk får juling - kanskje varige skader bare er tull og tøys? Tja. Hvem som bukker under her er virkelig et interessant spørsmål. Jeg er overbevist om svaret. Utrolig at vi i god tro legger våre hoder på helsesøsters skuldre mens hun setter sprøyte etter sprøyte.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Jeg er helt grunnlegende uenig. Når det gjelder helsen til ens egne barn, har man fullstendig lopv til å være "egoistisk". Jeg vil ikke spille russisk rulett med mine barn til beste for fellesskapet. Det må være grenser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå