Gå til innhold

Modne oslo jenter

lene70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lene!

Hyggelig å høre at alt har gått så bra med dine to små!!! Det har vært så hyggelig å følge historien om de første dagene til jentene dine! Mannen din har lagd noen fantastiske filmer!

Jeg har enda 20 dager igjen til termin, men håper at jenta mi kanskje kommer litt før!

Jeg traff 3 av jentene fra "moden-gruppen" i går (alle har født). Vi var på trilletur i frognerparken, med hyggelig lunsj på United Bakeries etterpå.

Gleder meg til jeg også kan ta med jenta i magen på tur!!!

Hvis det blir arrangert noe treff før jeg føder, så er jeg med. Hvis ikke kommer jeg sterkt tilbake så fort jeg har født og formen er bra:)

Klem Klem

Hei, gratulerer med tvillingene, fint å høre at det går bra selv om det er to små som sikkert krever sitt.

Selv er jeg utålmodig en uke på overtid, har trodd jeg skulle føde hver dag i tre uker, men har fått mye ekstra-tid. Var sikker på å føde før termin denne gangen...

Har vært med på et treff før påske, og blir gjerne med igjen hvis jeg kan, hvis noe frem i tid, har jeg sannsynligvis fått trykt ut jenta også.

Kjekt med et forum for oss som er såkalt modne.

Hei alle,

Jeg og vesla er klare for å sosialisere litt. Jeg mangler tlfnr til de flest av dere pga telefontrøbbel, derfor henvender jeg meg her selv om jeg ikke har noe i magen lenger ;-)

Noen som vil treffes denne uken? Med eller uten mage? Onsdag 6. eller torsdag 7.mai? Cafè er kanskje bedre enn tur for dere med mager?

Hilsen Cathrine og Helle

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...