sjk35 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Nå har kjæresten min og jeg prøvd siden i novemer å få barn. I dag fikk vi posetivit svar. Denne mnd hadde jeg ingen symtomer utenom kviser. Jeg fikk sånn kløe på ryggen og kjæresten min måtte klø meg en del på ryggen. Så merket jeg at jeg hadde fått mye kviser og og måtte spørre om jeg hadde mye kviser på ryggen. Det symtome fikk jeg med datteren min men da var jeg i 8 uke før jeg forstod jeg var gravid. Mensen kom ikke denne mnd og jeg tok en test den var negativ. Jeg tok test med en kopp som jeg tisset i. Så tok jeg ny test i dag den var negativ. Så la jeg meg for å sove. Så kom kjæresten min og vekket meg og sa det var to strekker. He he. Jeg tok testen og trodde svaret skulle komme med en gang. Det var en veldig svak strek. Vi fant den andre testen frem. Som jeg hadde gjemt for datteren min. Den var også posetivt også. Så skal si vi er lykkelige nå. Klem
*nr4isommer* Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Gratulerer til dere... du venter nok jente igjen...Jeg fikk KJEMPE mye kviser da jeg gikk med jenten min.... men ikke med gutten... lykke til hverftal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå