Sarah & Marcus mamma Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 er litt bekymra hvordan dette skal gå... kjenner det veldig godt i "korsrygg/øver del av rumpa", og den ene siden av innerlåret... begynte å kjenne det i uke 6... da var det mest når jeg hadde gått mye... nå kjenner jeg det hele tiden... når jeg går og når jeg sitter... i forrige svangerskap hadde jeg ingen bekkenplager... kanskje littegrann siste måneden... men det var jo ingenting i forhold til dette... går dette bare en vei eller kan det stoppe opp å eller bli bedre? noen erfaringer...? hva gjør dere med problemet? er dere noe sykemeldte fra arbeid?
babylu er blitt mamma:) Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei Ikke noe å bekymre seg for dette kan du få ordnet opp i:) Jeg har samme problemer som deg og begynte i uke 14 med akupunktur, og hadde det ikke vært for at jeg går dit en dag i uken hadde jeg ikke kunnet være i full jobb enda. Jeg er nå i uke 18 og håper på å jobbe lenge enda. Har selvfølgelig til tider mer vondt men det blir betraktelig bedre med akupunktur,så det er absolutt verdt å prøve. Kanskje kan ikke dette hjelpe alle,men for meg er dette helt topp! Prøv også vannsåler i skoa det hjelper meg også.. Håper dette var til hjelp,lykke til:)
snuffe Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Manuell fysioterapeut to ganger i uka, bassengtrening en gang i uka og sykmeldt (har ganske fysisk jobb og ikke sjans til å utføre den som formen er nå). Jeg veksler litt mellom å synes behandlingen er torturpreget og at den er deilig, men stort sett er det å anbefale. =) Er atten uker i morgen, så det er for tidlig å si så mye om hvorvidt det stagnerer for min del. Det både lege, jordmor og fysioterapeut har sagt er at det kan roe seg/stoppe opp, men at det i de fleste tilfeller hvor det begynner så tidlig vil bli verre. Ofte mye verre. Men fysioterapien skal være med å forebygge forverring.
linbe Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 hei. er selv i uke 15 og har fått plager med bekkenet. gikk til legen, da jeg er i jobb hvor det er mye gåing. ble tilbudt fysioterapi, og har vært der en gang. skal tilbake i dag å. fysioterapauten mener han kan gjøre meg mye bedre. så da forsøker jeg det. har foresten sykemeldt meg fra halve stillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå