Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på dette emd vektøkning.. Jeg er 19+6 i dag, og veier fremdeles -0,5 kg i forhold til hva jeg gjorde etter jul.. Er dette bare positivt, eller bør jeg aktivt prøve å få i meg mer næring?

Skjønner selvsagt at dette varierer fra person til person og hvordan man er bygd.. Jeg var rett etter jul 66kg og jeg er 163cm høy. Nå veier jeg som nevnt 65,5 kg. Var med andre ord ikke sylslank i utgangspunktet, og har dessuten gått opp fra jag var på det lavetse med 63kg i slutten av februar..

Tror jeg har gått ned fordi jeg spiser så himla mye sunnere som gravid enn jeg gjorde før - og gjør en innsats for å bevege meg mer for å komme i form til fødsel og barselstid (bare gåturer).. Har vel aldri i mitt liv spist så mye grønnsaker og fisk og grovt brød med magert pålegg som nå..

Det dette lange inlegget om en bagatell koker ned til er, når bør jeg legge på meg, og kommer dette av seg selv, eller må jeg gjøre en innsats for å få i meg nok? - Ikke lett å være førstegangsgravid.. og det er 6 uker til enste kontroll, så tenkte å spørre dere som har vært gravide før:)

På forhånd takk for svar!

Fortsetter under...

syns det høres kjempefint ut jeg..! :D med både økt aktivitet og sunnere kosthold er det ingen grunn til bekymring, kiloene kommer fort nok, helt av seg selv, så bare nyt at du ikke går opp i full fart, tenk så mye enklere det blir å bli kvitt de etter fødsel..! :)

kjempeflink er du..!

Hei syns du er superflink selv jeg.....og om du har blitt flinkere til både det ene og det andre etter at du ble gravid så tror ikke jeg heller at du har noe å frykte egentig...du skal bare være superfornøyd med deg selv.Tror ikke du skal være redd for at du ikke går opp nok....det kommer mye på slutten for noen har jeg hørt av venninner,og noen går nesten ikke opp i det heletatt.

Hørte at ei anna ei som hadde noen kg for mye nesten ikke gikk opp noen ting...4-5 kg under hele svangerskapet, tror jeg det var.Jeg har heller ikke gått opp noe særlig og har også ekstra fra før...så jeg tror det går fint.

Syns det hørtes supert ut det med deg jeg og beundrer deg for at du klarer å være så flink.

Lykke til....dette går seg til...helt sikkert,du trenger nok ikke bekymre deg.Ha et strålende svangerskap og fortsett med ditt du...:-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...