Gå til innhold

Hjelp... hva tror dere? Festeblødning eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk litt blod på papiret når jeg var på toalettet istad - bittebittelitt, enten så er det festeblødning(?), jeg er i dag 9 dpo (håpe, håpe, håpe) ellers så er det begynnelsen på mensen (f...!!!)

Er bare på dag 23 i syklusen, men det stemmer bare ikke at det kan være mensen for jeg hadde EL smerter og masse, masse EL-slim for 10 dager siden, så argggghhhhhh - hva søren er dette da?

Har aldri hatt festeblødning før og jeg har vært gravid 4 ganger totalt før (5 med denne gangen hvis det er noe på gang da...), så hva tror dere?? Hjelp??

Nå greier jeg ihvertfall ikke å slappe av altså, må snart på toalettet å sjekke igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare fortelle en ting til...så jo ikke ut som om det kom mer blod (altså bruntilblandet) og ikke har jeg mensmurringer heller.

Det stakk til nederst i magen på morgenen i dag når jeg skulle følge jentungen på 3 år til barnehagen. Da jeg gikk hjem følte jeg meg bittelitt kvalm så jeg knasket i meg en halv pose med potetgull når jeg kom hjem og det hjalp. Er ikke kvalm lengere og så måtte jeg på toalettet og da jeg tørket meg ble jeg så veldig overrasket!!!

Jeg pleier alltid å få så lyst på potetgull når jeg skal mensen, så jeg føler meg veeeeeeeldig, veeeeeeeldig usikker nå!!! Hva tror dere??

Klem fra en som er rimelig høygira og forvirret nå...

Skrevet

Hei på deg:) Jeg hadde ikke festeblødning denne gangen.Men jeg har og har hatt mens lignende smerter i rygg og mage og det stikker litt i livmorhalsen.Litt kvalm er jeg også sånn av og på.mye trøtt også.Testet positiv på cb gravid test i dag:) Skulle ha mensen den 16 april....men den kom ikke denne gangen og takk for det:)!!!!Ta og kjøp deg en test og ta den i løpet av helga:) Lykke til og jeg drysser masse baby støv på deg!!!:) Klem!!!

Skrevet

Hurraaaaa!!!!! Jeg testet positivt i dag!!! 10 dpo, IKM 30 april, i dag er det 25 april!!!! Er bare sååååå glad!!!!! Det var nok festeblødning jeg hadde i går, ingen antydning til noe som helst blod i dag og hcg er påviselig i urin og blod etter bare 1-2 dager etter implantasjonen... Dette var etterlengtet ja =)

Gratulerer så mye med positiv test lille håpfull, da går vi over til 1 tri sammen vi da!!!

Lykke til alle dere andre =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...