Gå til innhold

søker: trille"buddy" i loddefjord;p

Anbefalte innlegg

såg det var flere fra bergen vest, noen som er intr i fremtidig trilling i loddefjord? bor selv bak vestkanten i nærheten av prix;)

ang treff gjennom helsestasjonen så var det ikke det når jeg fikk min sønn i 2006... så vet ikke om det blir det nå denne gangen... (?)

Fortsetter under...

Hei :)

Det var vel kanskje meg som nevnte at jeg trodde det ble treff gjennom helsestasjonen? Vet at flere av venninnene mine som har fått barn de siste årene har hatt barselsgrupper gjennom jordmor for å treffes, og så må de klare seg selv med sosiale treff senere.

Jeg er veldig interessert i å ha noen i nærheten å gå turer med :) Bor i Bjørndalsbrotet, så det blir jo ganske nærmt det da :)

Det hadde vært veldig koselig å bli kjent med flere her ute fra Loddefjord, vi skal jo være hjemme samtidig.

Jeg skal til jordmor på helsestasjonen 11 mai, så jeg kan jo spørre henne om barselsgrupper da. Jeg kan jo sende en PM når jeg vet noe mer? Eller skal vi se om vi får samlet en gjeng her ute ifra og ha treff på forhånd?

Ja, jeg skal gå til Brita :) Så vidt jeg forsto så var det bare hun som var jordmor her ute. Har bare gått til fastlege hittil, så det blir min første jordmortime :)

Bjørndalsbrotet blir opp ved brannstasjonen (håper det hjalp litt :) )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...