lille håpfull Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jippi!!!!!!Jeg testet endelig positivt på gravid test i dag!!!!!!! Skulle egentlig ha igjen tante rød den 16 april,men den kom ikke denne gangen gitt:) Ikke vert inne her på en stund nå pga at jeg ikke ville føle mer stress på kroppen ang å bli gravid.Jeg fikk beskjed av legen at vi skulle få hjelp i august om jeg ikke ble gravid innen den tid.Da slo vi oss til ro med det og konsentrerte oss om å telle ned til august:) Og der satt min lille spire!!!! Lykke til alle prøvere!!!!Det blir nok deres tur snart skal dere se:) Vi har prøvd siden august 2008.Masse babystøv drysses over dere i fra meg og min lille spire!!!!
07&10&13? Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 så spennende! Gratulerer så mye! og takk for babystøvet
Scoobydoo Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 HURRAAAAAAAAA for dere. Dette er jo heeelt fantastisk. Kan bare forestille meg hvilken rosa sky du svever på nå. Han en super vår, sommer og graviditet!! Masse lykke til. Og takk for babystøv, suuuper det i meg:-)))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Gratulerer sååååå mye!!!! Kos deg masse med svangerskapet, fødselen og barseltiden - ta godt vare på deg selv i denne spennende tiden som ligger foran dere!!! Lykke, lykke til =) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå