oopsidaisy:-) Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 jeg og mannen min var enige om å passe oss denne denne mnd fordi vi ike ville ha en som ble født sist på året. sist syklus gikk jeg over nesten en uke før jeg fikk tr,og regnet med at slik kunne det bli nå også. så jeg har gått å ventet i over en uke,men tenkte jeg fikk ta en test nå bare for sikkerhetsskyld..... den var positiv. tror vi hadde samleie bare to ganger denne syklusen faktisk,sitter nå med veldig blandede følelser. har termin mellom 26 des og 1 jan,er ikke sikker i og med at syklusen min har variert litt. får krysse alt jeg hat i håp om at jeg går over tiden,men de to forrige har kommet to og tre uker før termin... får så dårlig samvittighet for dere som strever her inne,og så blir jeg gravid uten at d var meininga.....
07&10&13? Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Gratulerer så mye! Og kast den dårligesamvittigheten din i søppla, og kos deg! Du er jo så heldig, du er gravid!! Lykke til! Og håper jeg følger etter i første trimester snart
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Men kjære vene deg da!! Nå vett eg ikkje heilt om eg e ein "prøver" fremdeles, men svare nå likevel. Vær glad!! Du har et lite mirakel i magen din!! om det blir ein senårsbaby spille jo ingen rolle?! Ingen som har hatt et dårlig liv fordi dei har bursdag på slutten av året, ennå, så deeet går så fint!! (meg og mannen har te sammen 8 bursdager i desember fra før i familiene våre, men det stoppa oss ikkje å prøve denne måneden som var likevel) Og du må jo ikkje ha dårlig samvittighet!! Bare vær takknemlig du!! Gled deg!! Alle unner deg jo å bli gravid, samme kor hardt dåkker prøvde denne måneden!!! Det e myyye hyggeligere og motiverende å lese et innlegg som består av "jippi" og "drysser babystøv" enn "nå fekk eg dårlig samvittighet"...skjønnar?? Men uansett.. Gratulera så masse!! Og slapp av og kooos deg med graviditeten!!!
oopsidaisy:-) Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2009 ja,dere har jo selvfølgelig rett.kom som et lite sjokk bare,har fordøya d verste sjokket nå. Det er jo bare en eneste stor gave:-)
lille håpfull Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Gratulerer så masse!!!! Jeg har også termin i desember en gang:) Vi har prøvd siden august 2008 og skulle få hjelp om vi ikke ble gravide nå i august. konsentrerte oss bare om august mnd vi nå di siste mnd og prøvde ikke febrilskt på å bli gravide:) Da satt endelig min lille spire:) Lykke til og kos dere!!!!! Kansje vi snakkes på 1.trimester:) Og ikke ha dårlig samvittighet!!!Skjebnen ville det slik og det er positivt:)!!!!
oopsidaisy:-) Skrevet 24. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2009 Tusen takk, og gratulerer så masse selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå