Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en storkegutt på 3 mndr-det går kjempebra- og har så smått begynt å tenke på å få en til. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å høre fra deg henny72, lenge siden sist ja. Og jeg forstår at du trives med mammatilværelsen siden du allerede begynner å tenke på nr 2.. En selv blir jo ikke yngre og så ønsker man jo gjerne søsken -så jeg forstår deg godt....Men nyt nå småbarnstiden og ikke begynn å stresse med nye forsøk før du er helt klar.

Som du vet så har jo ikke jeg noen erafring å bidra med, men jeg kan heller komme tilbake om noen måneder og fortelle om hvordan det er å være singel tobarnsmamma :o)

Stor klem

Skrevet

Det er helt sikkert kjekt med søsken. Det kan være lurt å vente litt og se an. Alt var fryd og gammen i permisjonstiden og en baby som holdt seg i ro. Det kan fortone seg noe annerledes når du har en som er høyt og lavt, full jobb, barnehagelevering/henting osv. Barn har behov for alenetid med forelder og det kan også være vanskelig å få til. Men det kommer an på kontaktnettet, arbeidssituasjonen, økonomien, motivasjonen og energinivået. Men alt går, hvis man virkelig vil! Lykke til!

Skrevet

Nei nå hadde jeg ikke akkurat tenkt å dra på Storken hvert øyeblikk.. Må jo nyte denne permisjonstida før jeg evt tenker på neste. Skal selvsagt også jobbe litt først og se hvordan ting blir når han blir litt større, men har dessverre ikke all verdens tid å bestemme meg på. Dessuten vil det om jeg prøver på en til ha endel å si for hva slags jobb jeg skal tilbake til og hvor jeg skal bo osv osv. Så jeg mener det er lurt å starte tenkeprosessen allerede nå.

Gitte-jeg gleder meg til å høre hvordan det går med deg-er sikker på at du klarer det kjempebra, men husk å ha mye hjelp i bakhånd likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...