Gå til innhold

jeg sov en hel natt en gang i 2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er lillegutt blitt 8 mnd og fremdeles vil han ha mat 3-4 ganger på natta. (eller kos)

Når man ikke vil bruker ferber eller andre gråtemetoder, eller putte de på eget rom er det ikke mye hjelp å få?

Martyr på natten og helt om dagen.

Eller har noen en solskinnshistorie å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det finnes andre måter enn ferber og skrikemetode eller putte dem på eget rom.

Du burde lese "The no-cry sleep solution". Innmari god bok med masse BRA tips! :-)

Skrevet

Hei! Ser problemet ditt, og vi har/har hatt akkurat det samme til for en uke tilbake! Jeg var som deg, ville ha junior inne på rommet med meg, og ikke bruke ferber metoden. Men det som ble løsningen var ferber-light (gå inn hvert 3. min) og eget soverom. Det var bare EN kveld med gråt, og så har det gått ganske greit å få ham til å sove de andre kveldene. Han våkner 1-2 ganger om natta, men med litt vann/smokk sovner han raskt igjen. Håper det varer. Han har begynt å våkne kl 05.00 da.... men det gjorde han før han fikk eget rom også, så det er ikke nytt. Men nettene er blitt mye bedre for oss alle :-)

Skrevet

Hei, og takk for svar. Jeg har nå begynt å lese "The no-cry sleep solution" og syns den er veldig bra. Skal prøve ut metoder derfra nå straks og forhåpentligvis få litt mer søvn til uka;)

Fint at "ferber light" funker for dere, jeg dømmer ikke, men det er noe jeg helst ikke vil bruke selv. Etter og ha lest en del i "The no-cry sleep solution" også er jeg enda mer overbevist om at ferber og andre gråte metoder ikke er tingen for oss. Vi får bare ta tiden til hjelp og avvenne sakte, men sikkert og håpe på en femtimers økt i første omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...