Gå til innhold

Hva heter barna våre?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine jenter heter Celina (10 år), David ( snart 7 år) & Isabella ( snart 4 år)... Vi trodde det var en gutt i magen så Lucas var bestemt, men så viser det seg at det er en jente, om ikke UL tar feil... Det har vi ikke bestemt oss for enda, men jeg tenker mye på navnet "Ariana".. Så får se om jeg og min kjære kommer til enighet om ett navn :-))

• 3 uker senere...

mine to prinsesser heiter Julie Oline og Marte Irene, den lille prinsen i magen har ikkje fått noe navn ennå. jentene er oppkaldt og vil derfor kalle opp sistemann og.. men finner ikkje noe som passer... er liksom ikkje noe som klinger saman med odd ... Forslag???

Annonse

• 2 uker senere...

Flott tråd!

Vi har en gutt som heter Jacob Elias og venter en gutt til innen noen uker. termin 3 mars. Vi tenkte han kansje skulle hete

Oscar Mathias eller Oscar Leander. Hva syntes dere?

Noen andre navn som passer med Jacob Elias?

Gjerne dobbelt navn, TAKK for alle svar!!!

• 1 måned senere...

Annonse

Mine barn heter:

Sirin Angelica

Benedicte Isabell

Chris Adrian

Rikke Stenetta

men den lille jenta i magen er jeg jaggu ikke sikker på hva skal hete enda... Forslagene er Felicia eller Rebecca, men hun må jo få to navn hun også, men finner ikke noe som passer ( jeg er litt kravstor da tjihi, for det må ikke være et navn som er "opptatt" )

Forslag mottas med takk :-)

• 2 uker senere...

Så fint navn, Otilie!!! Har jeg ikke hørt før :)

Her vi Jardar Elias og nurket i magen har for tiden mange navn ;) Vet ikke om det er gutt eller jente, men har tenkt ut to forslag til hvert kjønn:

Trym Mathias/Trym Matheo

Viljar Leander

og

Eyr Sofie

Oda Christiane

Spørs om vi ikke må bygge på huset så vi kan få tatt i bruk alle navnene ;)

Jeg har 3:

Linn-Marie (ville egentlig hun skulle hete Anna Kaspara)

Daniel-Mathias (håpet på Oliver Emil)

Lisa-Helene (skulle hett Anna Helen)

skulle vi være så heldige å få nr 4 blir det forhåpentligvis Adrianna + et navn til hvis det er jente og kanskje Tor-Vidar om det blir gutt.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...