JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Da har jeg gått over til 2pp etter att tanta kom i går, hatt 2 tunge dager. Syns det var SÅ skuffende, frustrerende, knusende - ja en kjempe nedtur. Er helt på bunn enda - men ser jeg må klatre meg opp og leve normelt til jeg blir gravid en dag. SÅ jeg beundrer VIRKELIG dere jenter som er så positive og flotte selv etter mange pp'er ( en skikkelig klem og tommelen opp for dere jenter). Føler jeg meg jo litt som en tulling som blir så deppa første gang:(. Så for å komme meg på "topp" igjen er jeg klar for å tenke på IKM uke 21 - så er det noen jenter som kan starte en slik tråd - ikke så flink med slikt!!
You can call me Dårris Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Jeg syns faktisk det var værst de første mndene. Jeg tror faktisk at man tar det litt mer med ro etter hvert. I allefall så bli jeg litt mindre skuffet når tanta kommer nå enn jeg var i begynnelen. Lykke til:) Den sitter når du minst aner det:)
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 24. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2009 Håper virkelig det, att skuffelsen ikke er like trist hver gang.
jobber med saken har klart det Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Det varierer fra gang til gang... Denne gangen har det vært helt forferdelig. Har hatt så mange "symptomer" at jeg var nesten sikker på at jeg var gravid..... Men men det går vel over snart
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Det er rart , men man blir vant til disse nedturene hver gang TR kommer. Det blir en vane tilslutt. Når jeg tenker tilbake har disse to årene gått veldig fort. Tror vel egentlig at jeg ikke kommer til å bli gravid igjen, men innerst inne er vel håpet der ennå. Lykke til jenter. Går nå inn i nok en vente periode. IKM om to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå