Cajsa Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 ...og har en ubrukt graviditetstest i skuffen som går ut på dato i oktober :-). Har bestemt meg for ikke å bruke den før jeg er nesten sikker. Jeg blir bare lei meg når den ene streken kommer opp. Er det flere som snart har gått halvannet år uten et snev av graviditet? Og aller helst: Er det noen som kjenner noen som fikk det til til slutt? Nummer to lar vente på seg! Ellers lykke til alle sammen. Vi går lysere tider i møte og det skal visstnok hjelpe på fruktbarheten.
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Heisan. Jeg spiste folattabeletter i over et år.Men da det ikke skjedde noe så kuttet jeg dem ut. Etterhvert klarte jeg å minske fokuset noe,og tenkte at om det er miningen så skjer det. Vil også nevne at jeg gikk til en naturmedisiner hvor jeg fikk hormonyabeletter og akupunktur. Etter 15.mnd uteble mensen,og graviditetstesten var svakt positiv. Vi ble litt satt ut,men veldig glade. Jeg er 39 og min samboer 43,vil være 40 og 44 da barnet kommer. Han har 3 flotte jenter på 26,20 og 13,mens jeg har en gutt på 18 år.Vårt 1. barn sammen. En skikkelig attpåklatt detter her,men veldig ønsket. Gleder meg veldig til å bli mamma igjen. Jeg er nå 7+2 uker på vei. Ønsker deg MASSElykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå