Gå til innhold

Jeg venter to jenter!!!

melina, glad mamma

Anbefalte innlegg

Var på den ordinære UL i dag, og der inne sprellet det to helt fine jenter (90% sikkert)!! Vi har en gutt fra før, så dette var kjempestas. Og så utrolig gøy å se at alt er bra med de to små. Nå skal jeg til jordmor om to uker og nu UL om 4 uker. Så nå blir det ofte kontroller fremover. Men kjekt å vite at alt står bra til i magen.

Jeg har enda ikke kjent noen spark. Er det flere som har kjent det sent? Jeg er 18 uker i morgen.

Fortsetter under...

Hei og gratulerer Melina.

Jeg har også akkurat vært på ordinær UL og her inne bor det en gutt og en jente :)

Jeg er nå i uke 21 (20+2 tror jeg) ifølge UL termin og her har det vært liv en stund, men jeg husker ikke helt hvilken uke det begynte. Nå er det slik at alle som vil kan kjenne og du kan også se på magen at det spretter opp både her og der. Dette har skjedd kun på noen få uker og jeg har også gått fra å føle meg "semi" gravid til mage opp til ribbbeina også på de samme ukene så det kommer absolutt ikke til å være noen tvil at det er flere inni her om 10 uker fra nå ha ha ha.

Jeg syns ukene går innmari fort.

Hvor skal du føde? Og når er terminen din igjen?

Jeg skal føde på Haugesund sykehus. Hvis det blir normal fødsel. Blir det planlagt keisersnitt kan de ta det på lokal sykehuset på Stord. Der er det nemlig ikke barnelege om natten, så da er det ikke lov å ta risikofødsler der. Men jeg håper å få fø normalt, så vi satser på Haugesund ;-)

Gratulerer med en gutt og en jente. Kjempegøy det også da! En av hver er jo perfekt. Vi hadde navnene klart om det ble det på oss også, men nå som det er to jenter, må vi tenke litt nytt. Navnene må jo klinge litt bra sammen syntes vi.

Jeg syntes også dagene går innmari fort for tiden. Da jeg lå masse på sykehuset pga ekstrem kvalme gikk det supersent. Men nå som formen er fin igjen raser tiden av gårde. Og plutselig er det august/september, og vi kan begynne å vente de to små. Min termindato er 27.september. Din er vel noen uker før...

Lykke til videre med den voksende magen .o)

Gratulere så masse med to jenter melina - så koselig :-) Og så bra at alt ser fint ut !!

Jeg gikk også rundt å lurte på når jeg skulle kjenne liv, men vips så var det der, jeg husker t.o.m dagen 17+5 var jeg da. Men skikkelig liv ble det ikke før rundt uke 22 tror jeg. Nå derimot er det mye liv og både armer og bein som beveger hele magen !!

Jeg føder også på Haugesund sjukhus (er herfra jeg da) håper jeg, sliter med en svak livmorhals så håper de ikke kommer altfor tidlig. Da blir jeg nok sendt til Haukeland. Jeg er 27+5 og er glad for hver uke som går.

lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...