Gå til innhold

Flere mager som detter ned?

Anbefalte innlegg

Magen min "datt" ned i dag, det ble stille og fikk press nedentil...

har vert på sykehuset til "skrining" og ul og alt ser normalt ut, hodet låg først nedover men under ul bestemte den lille seg for å ta en helomvending.

Med forige barn datt ikke magen før to uker før barnet kom, men det er jo 12 uker til termin nå. er det flere som har "mistet magen nærmere gulvet" så tidli?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140003427-flere-mager-som-detter-ned/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er i uke 30 og hodet ligger så langt ned det kan komme før livmorhalsen åpner seg.... Syntes det er noe tidlig med hodet så dypt nede i bekkenet for å bare være i uke 30 asså....Noen som vet om det er noen fare for fortidlig-fødsel når dette skjer så tidlig? Dette er mitt andre barn :)

magen min faller også lenger og lenger ned, er også i uke 30 og er mitt femte, tror ikke det er noe fare for fortidlig fødsel så lenge det ikke er mye nedpress og kynnere som er vonde. var innom føden i forrige ukke til kontroll og det var ikke noe tegn på at han skal komme på en stund enda, men skal nå tilbake på kontroll om en uke ijen så da får vi se hvordan det går. her ligger han med hodet og snur seg ikke. liker seg der han er. he he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...