Gå til innhold

Nå er siste p-pille tatt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er jeg ferdig med det siste p-pillebrettet, så nå blir det spennende å følge med fremover! Er så spent på om eggløsningen kommer i gang med en gang eller om jeg får lange uregelmessige sykluser eller åssen det blir.

Flere som er i gang med prøvingen i disse tider? Hadde vært koselig å følge flere i samme situasjon! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet på pillen for 5 uker siden. Forsatt ingen blødninger... Så innmari kjedelig å vente på at kroppen skal bli "normal" igjen. Men vi har jo god tid til å øve da :)

Skrevet

Ja, det er det jeg frykter kommer til å skje her og, at det tar litt tid før jeg får en normal syklus med regelmessig eggløsning. Men det gjelder å ikke ta sorgene på forskudd, alt kan jo skje:) 5 uker er jo ikke så veeelidig lenge da, men det er klart det føles som en evighet når man venter. Godt dere får øvd, hehe;)

Jeg er akkurat ferdig med "pille-blødningen", så nå blir det bare å vente på at vanlige tr skal dukke opp om noen uker, eller forhåpentligvis en positiv test! Nei, så optimistisk er det vel egentlig ikke lov til å være, men jeg vet det går fort for noen heldige da.

Er det første babyen dere prøver på nå eller? Det er det her, og det er så utrolig mange tanker som svirrer i hodet! Men spennende blir det!

Håper du kommer raskt i normal syklus nå da!

• 2 uker senere...
Skrevet

i forgårs tok jeg min siste p-pille :D hihi..

Så nå begynner prøvingen! Blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg blir gravid.. Og dette er førstemann ut for samboer og meg :)

Gleder meg!

Skrevet

Så spennende! :) Som sagt første for meg og samboer og, så det er med skrekkblandet fryd vi nå ikke bruker prevensjon, hehe. Noen dager får jeg en liten klump i halsen om det er rett tid nå, men vi har ønsket oss det så lenge så jeg vil ikke vente lenger heller. Vanskelig dette her, men jeg har en følelse av at den panikkfølelsen vil komme uansett når vi bestemmer oss for å begynne.

Åssen er det med deg og samboer? Er du 100% enig med deg selv at det er rett tid hele tiden, hver dag? Jeg tror kanskje jeg nøler litt fordi jeg ikke har noen nære venninner med barn. Men de kommer til å vente i årevis og det ønsker ikke jeg uansett.

Uansett, masse lykke til med prøvingen, vi har en spennende tid foran oss:)

Skrevet

Jeg er vel ikke 100% sikker på at det er rett tid hele tida.. Men det kan en vel ikke forvente. Det er jo selfølgelig mye som skulle ha vært i boks før en blir gravid, men nå vil jeg ikke vente lenger :P

Blir spennende å se hvor lang tid det tar før en blir gravid. Jeg har en følelse av at det tar laaang tid, så jeg skal smøre meg med tålmodiget!

Tror ikke jeg er en av de som blir gravid ved første forsøk..

Jeg er 27 år gammel forresten. og du Biola?

Lykke til med prøving ;)

Skrevet

Du har nok rett i at man ikke kan forvente at det føles 100% rett hele tiden. Så lenge man føler seg klar og ønsker det veldig for det meste av tiden så er det sikkert rett tid nå. Jeg vil heller ikke vente lenger :)

Jeg er 23, samboer er 25, og vi har snakket om dette i to år faktisk. Begge har veldig lyst, men jeg ville helst bli ferdig med studiene først og det er jeg heldigvis snart nå. Ventetiden har vært lang, og nå er jeg endelig prøver, det er en god følelse! Håper ikke ventetiden blir veeelig mye lenger nå da, men jeg må jo være forberedt på at også denne prøvinga kan ta tid.

Hvorfor har du en følelse av at dette skal ta lang tid? Har du gått lenge på prevensjon? Jeg har gått på p-piller i 4 år, og husker jeg hadde en fin og stabil syklus før jeg begynte på pilla.

Masse lykke til med prøvinga deres og! Kos dere ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

slenger meg på her jeg å, nettop tatt siste pille, har bare hvite igjen som jeg har kasta, så blir spennende...

lykket il til alle dere, går nok så bra atte, dere har så mye å glede dere til. har en fra før jeg...

:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg slenger meg på jeg også! Siste pille ble tatt på lørdag, og det blir spennende å se hva som skjer med kroppen nå.

Har det skjedd noe med dere enda?

Skrevet

heisann...

jeg vil gjerne følge med!! fikk nappet ut spiralen i dag- endelig.

fyller snart 26 år og er såååååå klar. dette blir vår første.

spennende tid vi går i møte og vi tenker jo alle på det sammen- syklus og EL.

er veldig ny her inne da så skjønner ikke så mye av denna teknologien... får ikke jeg noen mail eller link hvis noen har svart på inleggene mine, eller hvis det er kommet flere kommentarer på inlegg jeg har svart på?? må jo leite i en evighet jo, noen som har tips??

Skrevet

Dette er vår andre, har en på snart 2 fra før. Første gangen ble vi gravide på slump, så nå blir det spennende å følge med på syklus og EL. Har skrevet ut fruktbarhetsskjema fra nettet nå, for å prøve og følge med på hva som skjer med kroppen:)

Jeg er også helt ny her inne, forrige innlegg var mitt første! Så jeg vet ikke hvordan vi finner ut om kommentarer og andre innlegg.

Skrevet

fruktbarhetsskjema finnes det det også!?

velkommen til deg lykke c, har noen innlegg i dag, og et for en uke siden så er veldig ny jeg også. har fått svar nå at vi ikke får noen varsel, eller link som sier i fra at noen har svart. må kopiere eller legge linken som favoritt! slitsomt men.

Skrevet

Hei jenter!

Så koselig å se at det har kommet flere på denne tråden:) Nå er det snart to måneder siden jeg slutta på pilla, og første syklus var på 26 dager. Jeg ble så glad for at det gikk såpass fort, har jo lest om de som ikke får igjen mensen før etter ett år, og det hadde vært kjedelig å vente! Nå er jeg i andre prøveperiode etter p-pilleslutt, og håper på en positiv test om noen dager! :) Men jeg stresser ikke enda, prøvinga har jo akkurat begynt.

Masse lykke til med prøvinga alle sammen, dette er en veldig spennende tid:) Jeg må innrømme jeg syns dagene går litt sakte når man har så utrolig lyst på baby i magen. Nå får vi bare nyte sommeren og håpe på spire i løpet av den nærmeste tiden:)

Skrevet

Så bra at det gikk så fort å få mensen tilbake!! Første gang jeg slutta på pillen gikk det omtrent like lang tid som hos deg. Håper det går like fort denne gangen. Lykke til med test om noen dager, blir spennende å følge med!! Og håper at dagene går fort framover:)

Jeg skal nyte sommeren, tygge folat, måle kroppstemperatur for å bli kjent med kroppen og se hva som skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...