monca*84*j12 Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Så du hadde begynnt og blø? driiit kjipt da!! Håper det stopper.. Jeg har fortsatt mensen fri jeg.. Men negative tester... Sååå snodig dette.. La det gå en uke til, så får jeg vel oppsøke legen.. Har du no følse eller? Er jeg gravid? eller er jeg bare sen? klemklem
*SmurfeMamma* Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 å ja... mensen er nok i anmrsj nå... men er så vidt det kommer noe da, og det kommer kun når jeg er på do... samme som det har gjort de siste syklusene i begynnelsen av mensen så jeg er rimlig sikker på at det er mensen.... selv om jeg i mitt innerste indre håper det er en litt lengre festeblødning... for som sagt har jeg jo hatt det før, men kun blod ved et toalett besøk... jeg tror liksom du er gravid jeg da...men på en annen side så dukker jo mars opp hele tiden, og det kan jo også bety at du blir gravid i juni og får en liten gutt i mars... det er iallefall graviditet like rundt hjørnet her føler jeg:) off når jeg er inne på deg får jeg stadig brekkninger... så kvalmen vil nok desverre være der noen mnd... men håper jeg tar feil der altså.. hva føler du på meg nå da? klems
monca*84*j12 Skrevet 24. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2009 usj så kjipt.. Jaja.. Da vet du i hvertfall... så kan du fokusere på neste mnd... spennennde dette altså.. Ingen mensen i hvertfall... Og i forhold til juni så blir nok ikke min event. neste ikm før i juni trur jeg... for jeg har jo mensen i en mnd av gangen.. =( Alle sier Mai/juni på meg... gleder meg.. Og event kvalme: det er nok skikkelig dritt.. MEN jeg vet i det minste at sprira har det bra da + at jeg trenger og miste litt kg så hehe.. kanskje det bare er greit.. Har nok og ta av.. hihi... Er kvalme en konsekvens av og få en liten dutt så javel, den tar jeg enyday... (sier jeg nå...) Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke på deg nå.. Føler det er rett rundt hjørne altså.. Men det har jeg jo gjort hele tiden.. så jeg blir så usikker... Men det jeg vet er at jeg føler varme.. så trur nok du får positiv test på mens det er varmt i luften.... klem
*SmurfeMamma* Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 hei:) kanskje jeg er gravid, og at dette er en veldig mye større festeblødning enn jeg har hatt tidligere, for jeg testet nå i stad, og da kom det opp en ultrasvak strek, og når jeg ser på den opp mot lyset så er den rosa..... hmm.... blilligtest da, og de har jo tullet med meg før.. men jeg har fortsatt bare rosa utflod... litt sån lotion aktig..merkelig... men da har jeg fortsatt et lite håp til tr evnt. setter inn for fult... har vært hos legen i dag, bga. vondt i brysetet når jeg hoster, og da snakket jeg litt om det og bli gravid også, så jeg fikk time 12. mai, til GU så skal hun sjekke om alt er som det skal... så det blir spennende! veldig spendt på deg da, som ennå ikke har fått mensen du er jo over tr for lengst... jeg skal vel i utganspunktet ikke ha tr før til mandag tirsdag... hvordan går det med laika nå da?? klem
*SmurfeMamma* Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 nei det er nok mensen som har kommet... ja ja.. da får jeg fokusere på neste syklus.. håper du får posetiv test snart da! :D
monca*84*j12 Skrevet 24. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2009 åå så dritt.. Håper syklusene dine ordner seg fort! Håper veldig du blir gravid snart altså... Du blir jo heldigvis relativt fort gravid du da=) Det er jo positivt.. Man må jo prøve og se det positive i det hele.. Her er alt bra.. Tanta holder seg fortsatt borte, har heller ikke no følse om at a kommer heller.. I kveld er jeg faktisk litt kvalm.. Men det kan jo være helt tilfeldig også da.. Det går fint med Laika=) Vi har hatt a i 1 uke i dag,og det har virkelig vært mye opp og ned! De 2siste dagene har det vært veldig bra! Men det er en hund som ikke liker og kjede seg skal jeg si deg.. hehe... Trur nok det skal bli veldig bra etter hvert jeg! klem
monca*84*j12 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2009 Dytter oss litt opp jeg... Fostsatt ingen mens =S ikke testet no mer..
*SmurfeMamma* Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 hvordan føler du deg i form da?? jeg er så spendt, føler liksom ikke du får mensen igjen før om et år eller mer... tihi;) jeg våknet med trusa full av blod i natt, så nå er jeg sikker på at det er mensen som har kommet... ja, ja.. bedre med termin 1.februar, enn 4.januar da..hehe;) ellers har jeg vært på plantasjen og kjøpt planter i dag... så nå er det fint på terassen her:) klem
monca*84*j12 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2009 Veldig opp og ned... Det er sånn at jeg er veldig sliten og har ubehag histen og pisten, men de går jo over, så jeg tenker jeg bare inbilder meg det.. Men i dag har jeg hatt mye stikkinger i puppene... Også er jeg suuuuper sliten.. MEN det kjennes ut som mensen skal komme, så den gjør sikkert det nå.. Men jeg håper du har rett da... Men uff, håper jeg går over tiden da og får i januar... Hva føler du der da? Jeg vil få termin mellom 24-30 des trur jeg... kan jo glatt gå over til januar da.. Usj, såå kjipt med mensen da.. Bedre lykke neste mnd.. Enig med deg, bedre med termin så man er sikker på at man får ungen uti det nye året.. Ikke for det, man kan vel aldri være sikker... Pass på plantene dine da, det kan være frost om natten enda.. Du burde ta dem inn om kvelden noen uker enda.. Jeg gjorde ikke det i fjord og drepte nesten alt=( Bare stemor som holder seg sånn ca... Tenkte jeg sku vente til nærmere 17mai jeg da...=) klem
monca*84*j12 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2009 opp med oss.. Testet negativt i dag.. Syntes jeg kunne skimte en skygge først, men den forsvant.. Nå vil jeg bare mensen skal komme så jeg kan starte på neste pp... Jeg vet jo jeg har en mnd forran meg med mensen, så hadde vært kjekt og få startet.. Føler tiden flyr fra meg... Håper dagen din er bra... Jeg skal jobbe med Bachelor oppgaven jeg nå da... så det blir jo morro! ehm NOT.. Men men.. Bare en uke igjen nå, så nå har jeg ikke no valg.. klem
*SmurfeMamma* Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 en skygge er jo litt nærmere posetiv enn helt blank.. bruker du billige strimler?? de kan faktisk slå ut litt seint... på meg så har alltid CB vanlig slått ut først, og da har fortsatt billigstrimmelen vært ultrasvk... i morgen får vi håpe du kan skimte enda mer.. jeg har fått ommgangs syke jeg.. ligge og spydd og driti siden kl 5 til morgenen..:( dette er værre enn en fødsel, tro meg... helt grusomt.. trodde jeg skulle stryke med jeg, så sinsyke mageknip jeg hadde... er heldigvis bedre nå, men jeg er fortsatt helt sinsykt løs i magen... deilig og bli ferdig med oppgaven da, godt det ikke er så lenge igjen... den går nok fint.. klem
monca*84*j12 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. april 2009 Heia... Ja det er vel det, men jeg trur det er en inbildt skygge jeg da.. Ja bruker billig strimler.. Har vel bare en eller to igjen.. Så tenkte jeg skulle bruke opp dem i så fall.. Tester nok ikke før i slutten av uken igjen tenker jeg... Gidder ikke.. Enten kommer tr eller ikke liksom... åååå så utrooolig kjipt med omgangs syken.. Det er så usannsynlig bedritent (bokstaveligtalt..).. Ikke noe er værre en og spy.. Det er det værste jeg veit... Jeg fikk en C på mappeoppgavene mine... er suuper happy.. Jeg er ikke noen A elev skriftlig, så at jeg får en C er utrolig bra.. Nå har jeg kommet godt i gang med oppgaven... I morgen skal inn til intervju i en bhg.. Som avdelings leder i en forsterket avdeling.. Blir spenende.. Ringte ang den andre jeg hadde søkt på, men den fikk jeg ikke... så da... helt i orden..=) Ikke noe mensen så langt i hvertfall.. hehe avstands klem til syke deg.. (passe på at jeg ikke blir smittet vøtt.. hehe)
*SmurfeMamma* Skrevet 27. april 2009 #13 Skrevet 27. april 2009 bra med C da, må væe fornøyd med det ja:) klarer du å holde deg helt til slutten av uken med å teste da?? flink du er:) denne syklusen skal jeg IKKE ta el-tester, og jeg skal prøve og IKKE teste før fredag 22. mai... spennende og jeg greier det... jeg er vel den værste testomanen her inne.. haha;)
*SmurfeMamma* Skrevet 27. april 2009 #14 Skrevet 27. april 2009 nå har jeg byttet litt nick igjen jeg... haha;) ny mnd, nye muligheter... nytt nick... tihi;)
monca*84*j12 Skrevet 27. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 27. april 2009 ja det er jeg! Ja tenker jeg klarer det ja.. Jeg er ikke så ivrig på og teste jeg.. Det går jo som det går uansett liksom... hehe.. var 4dager siden sist jeg testet nå... hehe, jeg trur ikke du klarer jeg.. Og var jeg deg ville jeg testet etter el om jeg kunne.. Greit og vite når den var, så få en nøyaktig termin.. Hadde gjort det jeg om jeg viste de vill slå ut... Pleier og tempe frem til el jeg da, så ikke etter... Men heller kanskje være flink med g.testetene... Nå skal jeg spise.. mmm.. suuulten.... (kanskje slemt sagt siden du er syk... *knis*) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå