Gå til innhold

ok jenter... jeg lurer på noe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ligger skam benet? Jeg vet ikke hvor.. hehe...

sett at man har trekanten da... lysken er på sidene, men er da skambenet, på tværs oppe ved livmoren liksom?.. Toppen av trekanten? skjønner dere hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er sånn ja.. hvis ikke vet e ikke e heller

Skrevet

jeg har vondt der skjønner du=) Og jeg leter jo etter ett hvert positivt tegn.. hehe... Og sammen med lyske vondt og knekkinger i det siste kan man jo begynne og lure på ekstremt tidlig bekkenløsning.. Slike tanker gjør jeg meg i hvertfall... Vet ikke når ikm er, men trur jeg er over... så da...

Skrevet

Har du det ja, hmm.. rart.. men ja det kan jo kanskje være bekkenløsning, du må ikke spørre meg for det har ikke jeg peil på hehe..

Har du testa da siden du trur du er over ikm?

jeg føler jeg er gravid jeg, følte det jo så følte jeg det ikke men nå føler jeg det igjen , ømme pupper og "støl" i nedre del av magen , og den har jeg ikke trent for å si det sånn...

test da test da! :)

Skrevet

Jeg har testet negativt senest i går.. Men jeg lurer på om jeg har litt lav hormon stigning.. For jeg tester aldri positivt med el tester selv om jeg har eggløsning.. Det er jo så mye rart med meg at jeg hadde ikke blitt overrasket... hehe.... så det er jo bare smøre seg med tolmodighet da.. sukk*

Spennende da.. Håper vi kan følge hverandre... I så fall trur jeg ikm for min del er 25desember... spennende

Skrevet

Hei=))

Skam benet er det benet du kjenner midt i trekanten hehe=) om du trykker det så kjenner du ett ben=) det er skam benet=)

lykke til fra meg=)

Skrevet

Du gjorde det ja.. hmm :( men ja som du sa kanskje du har lav hormonstigning, får håpe det hvertfall:) Det er også mye rart med meg så skulle ikke forundre meg om jeg hadde det jeg og, men nå er jo min syklus blitt tullete da, men håper det er fordi det er en spire.. inne på tåden jaja vært hos gyn i dag står det masse om alt jeg har hatt skulle jeg til å si. Har skrevet med Dreamer 31 pp der, og har skjønt at dere går på skole sammen hvis jeg ikke tar feil`? koselig_:)

Jeg har egentlig aldri prøvd å teste med el tester for jeg har vært redd for at det skulle ha stresset hodet mitt, men jeg har testet en gang jeg kjente det på kroppen, testet morgenen etter og at var det ingen pos el test så syns det var rart. men men er kanskje noen som ikke tester pos på el tester, må jo være det.

I det siste har jeg hatt stikkinger i magen igjen og ømme pupper, jaja sånn er sikkert bare kroppen, men det er rart nå liksom, nei vet ikke hva e skal tro heller e . men hadde liksom slått fra meg tanken om at e var gravid men så kom disse plagene igjen og da begynner jeg å lure nok en gang. men har ikke lyst å teste heller for de testene er så dyre. får bestille noen billigtester når jeg får lønning tenker jeg.

hvordan er formen nå a ?

klem klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...