Gå til innhold

Nav derr ''elsket før'', men som dere ikke er så glad i lenger nå

Anbefalte innlegg

Mine er:

Stine

Marie

Emilie

Jessica

Desire

Alexandra

Julie - Opptatt i min familie..

Charite

Angelica

Sandra

Syns alle navnene er fine fortsatt, men ikke favoritter :P

Noen som har noen navn de nesten ikke liker lenger, men som de har likt før? Litt morsomt å se at smaken forandrer seg :P

Guttenavn har jeg ikke tenkt noe særlig på.

Fortsetter under...

Det eneste må vel være David... Min store helt var David Crocket, men så møtte jeg for første gang en som het David da... Han var blek, kvisete og superkristen - ødla hele navnet for meg...

For 2 års tid siden var jeg fast bestemt på at en eventuell datter skulle hete Mathea Isabelle eller Leah Isabella, men i dag er dette, med unntak av Mathea som jeg fortsatt synes er helt fint, navn som er langt unna min liste over eventuelle navn på mine barn.

Jeg var fast bestemt på Lukas og Nora. Synes de er nydelig ennå, men mistet litt av sjarmen siden de er så veldig vanlig. Har fortsatt ikke helt sluppet tanken på Nora ennå, men Lukas kommer jeg ikke til å bruke siden det er så altfor vanlig..

Annonse

For noen år siden var jeg sikker på at hvis jeg fikk en jente skulle hun hete Angelica. Da jeg ble gravid med en jente var jeg lei Angelica, men helt opphengt i Carmen. Mannen min nektet heldigvis, snakk om harry navn.

Sønnen min skulle hete Matheo helt frem til ca 2 uker før han ble født, da bestemte jeg meg for at jeg ikke likte det likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...