Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Er nå kommet i gang med 11. uke av svangerskapet og gleder meg veldig til å komme over i 2. trimester da graviditeten er sikker og andre kan glede seg sammen med meg av nær og fjern, men jeg har en barnefar som er usabil som regnet her i Bergen. I det ene øyeblikket vil han ha noe med meg og barnet å gjøre, mens i det neste er han uinteressert og bryr seg ikke. Vi er ikke sammen lengre, men jeg vil jo gjerne at han skal være i barnets liv til tross for dette. Men hva gjør jeg når han er så vinglete? Jeg orker ikke bruke all min energi på å tenke på om han kommer til å stille opp eller ei, og hver gang vi snakker sammen ender det i krangel. Jeg begynner å miste motet og klarer snart ikke mer av dette. Noen som har noen gode råd for hva jeg bør gjøre og hvordan jeg bør takle dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140002891-noen-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

be han ryke og reise! Jeg var i samme situasjon, men skulle jo hele tiden tenke på barnets beste og ville at barnets far skulle ha det bra og. I dag er småen tre år og jeg angrer på at jeg ikke kuttet han ut! Nei, du får finne deg en skikkelig fyr som kan være et forbilde for barnet ditt. Ikke en tulling som lover og lyger. Virker kanskje litt hard her, men dette er noe som har plaget meg veeeldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...