Gå til innhold

Hva betyr alle disse ordene dere bruker...? Dum og blond kanskje..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har selv hatt en MA (som jeg vet hva betyr..) Men alle disse andre forkortelsene lurer jeg på..

Jeg mistet for ca en mnd siden, og har hatt to Cytotec kurer.. De siste pillene satte jeg inn for seks dager siden, og jeg blør og blør og blør og blør... Skal på kontroll om 4 dager, og hadde håpet det hele skulle være overstått til da, men det virker ikke som det.. :(

Leser litt innlegg her inne,i håp om å finne noen som har opplevd det samme som meg, men jeg er visst ikke helt med på disse forkortelsene.. Kan noen forklare meg, så jeg kanskje finner noen svar..?

*blond*

Fortsetter under...

Neida, du kan jo ikke vite før noen forklarer :-)

Tenker du på SA og BO? Eller noen andre forkortelser?

SA=Spontanabort

BO= Et svangerskap starter opp, fosteret går tidlig til grunne, altså forsvinner, men resten (fostersekk og sånn) utvikler seg videre. Kroppen tror fortsatt den er gravid, men uten et foster. HCG fortsetter å stige/holder seg høy.

Vet ikke om det er svar godt nok, jeg. Bare spør om alt du lurer på. Kan ikke jeg svare, så er det sikkert noen andre som kan.

Håper du blir ferdig snart da. Kan tenkes de finner ut at det er rester der og at de anbefaler deg utskrapning til slutt? Kan jo ikke fortsette sånn.

Lykke til da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...