Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter.

Hadde vært koselig om vi kunne ha fortalt litt om oss selv hva vi heter, hvilken diagnose vi har, behandling vi skal ha osv. en fin måte å bli litt bedre kjent på med hverandre,en bare ved brukernavn he he. trenger jo ikke å blottlegge oss helt:)

Dette er meg: mitt navn er Katarina er 24 år kommer fra Tønsberg, er forlovet med verdens mest tolmodige fyr på 26 år, jeg jobber som helsefagsarbeiderstudent på skjermet enhet, har en mellomsnauzer på 1 år som er en kjempe fin støtte og bestevenn i denne perioden vi er i he he. Problemet er at min samboer har lav sædkvalitet, og dårlige svømmere, jeg er helt frisk, skal ha ICSI behandlingen begynte med srøyter i går skal på UL til fredag 1 mai, og utakk og intakk uke 19.

Dette er vårt første forsøk.

Ønsker dere alle lykke til, håper vi kan følge hverandre gjennom denne karusselen og komme med gode råd og tips.

Setter pris på om dere vil bli med på dette.

Klem fra meg til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:o)

Slenger meg med på tråden jeg da.

Dette er meg: Jeg er 34 år og har holdt på med IVF siden 2005, før det hadde vi noen år med prøving selv som ikke lyktes. Jeg jobber i barnehage som pedagogisk leder på en småbarnsavdeling. Trives godt med det, godt( og til tider vondt)å ha disse barna til låns siden vi foreløpig ikke har lyktes selv. Hos oss er det meg som sliter med å å egget til å feste seg, sannsynligvis pga endometriose og en del mukselknuter som sitter i livmora. Hadde en opersjon nå i høst, og håper at det skal hjelpe på sjansene våre i forhold til å bli gravide.

Samboeren min har vært en utrolig støtte i forhold til dette, men det har vært hardt for han også med alle nederlag.

Vi har til tider holdt på å gi opp, men har bestemt oss for å forsøke med det siste uttaket i august. Alle gode ting er 3:o)!!!

Blir spennende..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...