Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får av en eller annen grunn ikke sendt deg pm... Så legger inn den lovte "fremtids analysen" her jeg..

..

Kjærlighet:

Jeg føler dere har ett bra forhold.. Trur ikke dere kommer til og møte på noe problemer av betydning.. Dere må selvfølgelig pleie forholdet, men det må vi jo alle...

Jobb:

Jeg trur at du finner ut hva du ønsker her i livet ganske tidlig (kanskje du har funnet det ut allerede...) Og når du når målet ditt kommer du til og jobbe innenfor det hele din yrkes karriere.. Mulig du får no kursing og oppdatering.. Men jeg føler ikke at du kommer til og stagnere og kjede deg.. Trygghet.. Jeg trur du kanskje bytter arbeidsplass en gang for og klatre deg litt opp på lønns stigen

Generellt:

Om dere har noen drømmer og planer generellt om framtiden som kanksje er litt annerledes så blir ikke disse realisert med mindre dere går inn for det. Dere må legge en slagplan for fremgangsmåte og stå på for og oppnå det dere vil.. Vet ikke om dette handler om karriære, en reise eller kanskje bygging av hus (kanskje flytte på dere til et sted som ikke er helt vanlig eller noe...)

Jeg ser en kjærne familie jeg..

Det er ikke så lenge til dere blir gravide så ikke fortvil.. Typisk 2.5 barn en av hvert kjønn, hvitt hus og stakkitt gjerde.. hihi.. voffs og vovlv v70 (eller en 4-hjuls trekker...)

I forhold til barna deres vil jeg gi dere et råd mer eller mindre.. Ta vare på den interessen dere har for friluft og inkluder barna i jakt og fiske.. Ikke la det bli til at han drar på turer med vovven og du blir hjemme med ungene.. Føler at det kan bli sånn... Men ta unga på ryggen og la dem få oppleve en rype som dør og ender opp i gryta...

By the way: i forhold til friluft:

Dere må også sette bort unga og ta turer sammen bare dere to.. vær flinke til dette... + at jeg ser en vovv til etter hvert..

hvordan føler du jeg treffer?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dytter litt jeg så du ser dette... Vil ikke du skal tru jeg glemte deg=)

Skrevet

Jeg ble helt wow!!:P Du er virkelig flink, bruker du tarot nå eller kun instuisjon? Virkelig mange treff her vil jeg si.

La oss begynne med kjærlighet: Det høres ut som en klisje, men jeg vet at jeg har funnet mannen i mitt liv, forholdet vårt er fyllt med kjærlighet og vi er flinke til å gjøre ting sammen og til å snakke ut om ting før de blir et problem. De tingene vi evt krangler om, er ikke så ille at vi må vurdere å gå fra hverandre, det er mer hverdagslige ting som husarbeid og hvorfor tok du sjokoladen MIN???:P:p

Om det blir sånn i fremtiden og vet jeg ikke, men jeg tror vi har gode sjanser:)

Når det kommer til jobb så føler jeg at du treffer blink!

Jeg er omsorgsarbeider av yrke, og elsker å jobbe innenfor helse og omsorg, det eneste jeg ønsker er og utdanne meg til sykepleier for å få litt mer kompetanse, flere valgmuligheter og høyere lønn!:):) Men er helt sikker på at jeg aldri kommer til å jobbe med noe annet enne helse og omsorg:)

Når det kommer til generelt med hus osv. så har vi en drøm om å bygge hus utfor byen, på en måte på landet (ca 30 min til byen), og hvis den drømmen skal realiseres så må vi nok jobbe for å få det til!:) Ellers er vi ikke typiske syden elskere, men vi drømmer om 2 uker i villmarka, bare gå fra sted til sted og fiske, jakte..kose oss:) Den tror jeg vi skal realisere snart;)

Vi ønsker oss 3- 4 barn, men det kan jo fort endre seg, vi drømmer om hus, barn, hunder og det var litt humor at du skrev volvo v70 for det er en bil sambo ønsker seg veldig med tiden:p Foreløbig har vi sett på en annen stasjonsvogn som vi skal kjøpe:)

Jeg suger til meg alle gode råd, og vi har snakket mye om dette med å ta tid til å pleie forholdet å gjøre de tingene vi liker å gjøre sammen alene av og til, selv om vi får barn. Når det gjelder å ta barna med på tur så tror jeg det blir automatisk (men jeg skjønner va du mener, lett at han stikker å fisker et par timer, istede for at vi skal pakke og styre å få med barna), men vi er begge så avhengige av naturen at jeg tror at bæremeis og pulk er en av de første tingene vi blir å kjøpe når dte blir aktuellt!:):)

En vow til er også veldig sannsynlig, vi har ikke plass til det nå, men drømmen er er å sette valper på elsklingen vår og jeg vil da selvfølgelig beholde en:) Tusen takk for at du tok deg tid, virker som du har utviklet deg veldig!!:)

Når det kommer til dte å bl gravid snart, så håååper jeg du har rett, jeg er litt fortvilet nå, og føler at ting tar lang tid, i juni er det et år siden jeg mistet i ma...selv om vi bare er i 7 pp, så er det snart 1 år siden jeg hadde baby i magen sist:(

Skrevet

Oi, så morro at jeg treffer så bra! Jeg spår jo bare på intuisjon, så man kan jo like gjerne bomme godt.. hehe.. Jeg vet ikke hva jeg egentlig spår på heller, men det er bare det jeg liksom føler og tenker når jeg ser nick og datoer.. Nå har vi jo pratet en del sammen vi to, så da er det også kanskje lettere og peile seg inn.. Man har mer kontakt.. Men jeg føler jeg treffer ganske bra på de jeg har spådd sånn fremtids greier på...

Viste ikke du hadde hatt en MA.. Så kjipt.. uff... Håper og trur det skal gå bra for dere snart altså..Dere vet jo at dere kan bli gravide.. og 7mnd er jo ganske så lenge, så skjønner veldig godt frustrasjonen din!

Her er alt bra, fortsatt ikke noe mensen da.. Og har ikke testet på 4dager.. Men jeg har litt følsen av at den kommer veldig snart, så er på do hele tiden... Om den ikke kommer snart vet jeg ikke hva jeg skal tru... men men...

Hvor i syklus er du nå?

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...