Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Dere med høye menn; Hva slags vogn har dere? Far vil jo gjerne trille, og etterhvert skal han ha sin del av permisjonen, så da er det jo viktig at vi har en vogn som er høy nok for han også. Vi kjøpte en TFK som jeg synes var grei som bag-vogn, men jeg hater sportsvogndelen (liker ikke glidelåsherket + synes jr sitter som en potetsekk i den digre sittedelen)... Har kranglet meg til en eldre Emmaljunga som jeg og jr kan bruke, men den er alt for lav for far. (Håndtaket er forsåvidt høyt nok, men funker ikke pga fjæringa. Forsvinner langt ned når han skal svinge.) Nå planlegger vi nr to, og det hadde jo vært greit om vi fant en vogn vi begge kunne bruke og være fornøyd med. Høyt håndtak er altså førstepri. Noen som vet om noen som er ca like høye som TFK?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Hei:) Min svoger er 197cm høy å syns deres Bugaboo Cameleon er helt topp siden en kan regulere håndtaket veldig å perfekt til både den som er lav og høy. Bare et tips:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Signerer! Min bror som er over 195 cm sier at Bugaboo er den beste vognen han har trillet. Pga teleskopstyret kommer han langt unna vognen og slipper å sparke borti vognen.
Blopp1 Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Min sambo er 193cm,og vi kjøpte ei simo kombi !!! Han synes den er veldig god å trille,og den passer utmerket for høyda hans. D må vel også sies at jeg har "litt" vogndilla,så vi har testet ut en del vogner ;-)))....og d er bare simo*n som passer min sambo
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Vil jo si at det er forskjell på en som er 193cm og en som er 197cm??!
anaina Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Eh ja, ca 2 cm avvik hver vei for HI sin mann som er 195 cm, og så da? HI ber jo om folks erfaringer med vogner for høye menn, go folk gir sine erfaringer og oppgir tilogmed på centimeteren hvor høye referansepersonene er, er ikke det bra, da?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #8 Skrevet 23. april 2009 mariken: Joo.. Det er kjempe bra, ikke misforstå..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #9 Skrevet 23. april 2009 Min høye mann er veldig glad i vår emmaljunga edge. Dette fordi styret kan reguleres i høyden, samt at bagen er ganske høy og han slipper derfor å bøye seg så forferdelig når han skal løfte opp mini.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #10 Skrevet 24. april 2009 Teutonia lambda, den er veldig høy. Passer ikke helt til meg på 160 cm, så det kommer litt ann på hvor lang du er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå