Gå til innhold

Da var det mest sannsynlig slutt mellom meg og typen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var det...da er jeg visst ikke prøver lenger:( *snufs*

Kommer mest sannsynlig til å dra til Danmark å insemineres...

Jeg klarer virkelig å leve uten de her mannfolka...

Hadde faktisk planer om å dra til Danmark før jeg møtte han som jeg nå har vært sammen med...Hadde tenkt i nesten to år og var klar til å dra...Jeg ser jo nå at jeg bare skulle dratt til Danmark istede for å samle på en dust som ikke takler at jeg har en bitteliten hund!

For et grunnlag!!!

Han elsker meg såååå høyt,men klarer ikke å leve med meg pga en liten tibetansk spaniel som er en supersnill og kjemperolig hund...

Håper ikke dere synes jeg er patetisk som vil dra til Danmark rett etter at et forhold har tatt slutt...Det er jo noe som jeg har tenkt på i mange år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da... å så pga en hund !?

du fortjener så mye bedre !!!

Skrevet

å sååå kjipt.. Godt du fant ut for en dust han var før du ble gravid med hans barn!

Dra til Danmark og bli gravid du! Syntes det hørtes helt supert ut jeg! Hvorfor skal du være avhengig av en mann for og få barn.. Syntes det er myyye bedre og ta et besvisst valg om å bli alene mor, enn og dra på byen og spre bene og vops bli gravid...

Om dette er det du ønsker, så gjennomfør det!

Håper du blir fort gravid.. Du må holde oss oppdatert om prosessen da!

klemklem

Skrevet

Pga hunden? Høres helt merkelig ut!

Håper det går bra med deg, synes ikke det er dumt å dra til Danmark og bli gravid, det er jo ikke akkurat en spontan ide! Lykke til med alt:)

Skrevet

Håper det går bra med deg..

du fortjener no bedre enn en som ikke holder ut med en liten hund!!!!!

Ønsker deg lykke til og synes du er tøff som har tatt valget om å dra til Danmark! Håper du snart sitter med en liten spire i magen;)

Klem

Skrevet

Tusen takk for støtten jenter:)

Betyr mye for meg

Har hatt bedre dager enn i går og i dag...meeen jeg overlever som alltid:) Jeg er så gla for at jeg har familiens støtte om å dra til Danmark..De er ikke overbegeistret,men de aksepterer valget mitt... Jeg vet at den dagen det lille nurket kommer,så blir de å elske barnebarnet sitt over alt på jord:)

Jeg tror jeg skal bruke mai mnd til å roe ned litt etter prøvinga...og lete etter eggløsningen min med tester...så tar jeg Danmarksturen i juni når jeg har fått skattepengene:)

Det blir et dyrt barn,men det er så verdt det...da trenger jeg ikke å tenke på at det kan krangling mellom meg og en eventuell bf...og at ungen må være litt her og litt der...osv osv.

Jeg vet jo at valget jeg har tatt er tøft...å være helt alene med et barn...men siden jeg er både psykisk og fysisk innstilt på det, så tror jeg det blir å gå så bra så:) Dessuten har jeg jo en herlig familie og et nært forhold til alle:)

Mannen får komme i andre rekke hos meg:)

Nå har jeg fokus på å bli en av verdens beste mammaer sammen med dere:)

Har ikke lyst å flytte inn til donorsiden...jeg kommer til å savne alle dere såååå masse...blir nok å stikke innom dere å skrive litt og følge med hvordan det går med dere:)

Klem fra

Skrevet

Jeg savner dere allerede jeg...

Skrevet

Kjære drømmejenta. Uff, dette var kjipt. Men så utrolig bra at du fant ut av dette før du ble gravid med ham, da. Hadde du blitt gravid med ham, så måtte du jo ha forholdt deg til ham resten av livet....

Ønsker deg masse lykke til med prosessen i Danmark, det blir jo superspennende. Og du trenger ikke savne oss her inne- du kan jo henge her selv om du nå tar det litt rolig fremover???

Lykke til og bevar drømmen~~~~~~~~!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...