Gå til innhold

dette sa gyn :S

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bilde og forklaring av alt på bloggen min... får ikke forklart d like godt her uten bilde..

www.grysom.blogspot.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da..:( Får håpe de finner ut noe på prøvene da og at du får en spire i magen om ikke alt for lenge, i mellomtiden får du kose deg med den lille solstråle!n:) Så fint at S er støttende, det hjelper vel veldig det også:)

Det er enå en stund til ikm, venter spennt her, men prøver å ikke tenke så mye på det...(vanskelig). Håper spira sitter denne mnd ass!:)

Skrevet

Så kjedelig da:-(( Men de har da ihvertfall funnet ut av det og da får du jo behandling. Dette ordner seg nok fortere enn du tror:-))

Kjekt å se deg igjen forresten også får vi håpe at vi hopper over på 1 trimester snart:-))

Klem fra

Skrevet

*Bambi*

ja vi håper aqt de finner ut av det.. i dag er første dagen min på primolutt.. er vanskelig og plutselig skal huske på å tatabletter 3 ganger om dagen:P

ja det er godt at gubben støtter meg ting bklir så mye enklere da.. :)

håper virkelig for deres del at spiren kommer nå og sitter fast til den er klar til og komme ut og hilse på dere <3

Skrevet

*Mo9cA*

ja det var ikke noe gøy å få vite at det er enda mer kluss i kroppen min en jeg trodde...

men det blir godt å komme skikkelig i gang med prøvinga...

takk kjekt å være her inne igjenn...

men nå må det da snart være din tur å flytte over til 1 tri?? hva skjer med deg fremover?

klem

Skrevet

Ja, vi får håpe at det går fort nå som dere har funnet ut av det:-))

Her skjer det fint lite gitt:-(( Burde jo ha tatt meg en tur til lege for å få i gang utredning, men jeg tør rett og slett ikke. Er så redd for å finne ut at noe er galt og at jeg aldri kan bli gravid. Håper jo og tror hver eneste pp da og alle sier jo at man blir så fort gravid igjen etter SA så da tenkte vi å prøve noen pp for å se om det stemte. Det gjorde det altså ikke å vi er nå ikke i totalt 15 pp.

Begynner å bli ganske så lei av hele prøvinga, men det er vel en mening med det...

Er det på medi3 du går til gyn??

Skrevet

jeg vil på det sterkeste annbefale deg å gå til gyn og få startet utredning:) hva venter du på??

det er ingenting å være redd for. jeg går ikke på medi3 nei

går på moa/dåskogen hos Hans E Ibsen

her er tlf nr hans 70145520

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...