Gå til innhold

Emmaljunga Classic Sport - eller City Cross??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 3-hjuling til min nyfødte og så lenge hun bruker babybagen er alt vel. Men til høsten når hun vokser ut av denne, vil jeg gjerne ha en vogn med vendbar sportsdel. Gjerne en stabil 4-hjuling med lufthjul, da vi kommer til å gå en del i skog og mark. Til by- og shoppingbruk kan 3-hjulingen gjøre nytten, så det er ikke så farlig med størrelse og vekt. Noen som har anbefalinger? Vurderer nå Classic Sport fra emmaljunga, men finner veldig lite om denne på nett og det er nesten ingen brukte til salgs... Noen som kan gi råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke classic sport skiftet navn til edge duo, da? Det kan jo være forklaringen på hvorfor du ikke finner noe om den : )

Skrevet

Nei, Classic sport er en ren sportsvogn, den likner veldig på sportsdelen til Mondial men man trenger ikke kjøpe babybagen. Dvs at den blir mye billigere, koster litt over 4000 SEK i sverige.

Skrevet

Jeg har sittet med samme problemstilling selv, city cross eller classic sport. Jeg liker utseende på city cross best, det er også flere farger å velge mellom hvis det er viktig. Hvis du går inn på emmaljunga.no finner du en link til en side der du kan sammenligne de forskjellige emmaljungavognene. Hvis du er helt bestemt på at du skal ha lufthjul er city cross bare å glemme, det går ikke å få det på den. Jeg har spurt, for jeg skal ha city cross, det eneste jeg ikke liker med den er at det er gummihjul og ikke luft. Men gummihjulene er ganske myke, så det kan ikke sammenlignes med en del andre harde hjul som gjør at vogna rister på ujevnt underlag.

Hvis du har en til shoppingbruk hadde jeg vel strengt tatt gått for classic sport, den største forskjellen utenom designet og hjulene er at den er litt tyngre, men ikke allverden å snakke om. Men sjekk siden til emmaljunga, så finner du altså ut litt mer.

Skrevet

På classic sport er det et annet understell enn på city cross, derfor har vi bestemt oss for classic sport, siden tøyforet kurv (på city cross) blir fort vått...

Skrevet

hvis tøyforet på cc blir vått, hvordan tror du innholdet i metallkurven til sport blir?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...