heidim79 Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Hei Jeg driver med fryseforsøk, hadde innsett av et fint 8 delt egg den 17/4 på St.Olav, og er spent på testdagen neste uke. Så lurer jeg på når fester egentlig egget seg igjen, har glemt det! Har en del mensmurringer og har hatt litt stikkinger på dag 3. Så da får vi se hva som skjer.¨
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Mener å huske at det tar opp til 4 dager....
Tellefanten Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Egget fester seg som regel en gang mellom 5-7 rugedag. Kommer litt ann på hvor mange ganger det har delt seg. Som regel 7 dager etter befruktning, men dette kan man jo ikke gå ut fra når det er frys. Har selv hatt sterke feste smerter rundt rd 7 når jeg har hatt pos test.. Kjente det veldig godt denne gangen fra rd 7-9, etter det var det mere som mens murring. Det er ikke alle som kjenner det like godt og alle symptomer kan misforståes. Er nå 15 uker. Lykke til med test neste uke!
heidim79 Skrevet 24. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2009 Takk for svar, husket ikke dette denne gangen. Har som sagt en del mensmurringer og litt stikkinger, føler meg litt øm i "eggstokkene"- denne gangen så går det fryktelig tregt synes jeg og jeg tror jeg blir litt sprø av å gå å kjenne på følelsen at mensen kommer. Har egentlig ikke kjent det sånn de andre gangene. men det kan være kroppen som lurer meg godt, så det er best å ikke håpe for mye for da blir det tøft når svaret ikke er det man vil ha. Er på dag 7, så har litt igjen:)
melina, glad mamma Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Hos meg festet eggene seg på rugedag 6. Da kjente jeg helt tydelig og klart et kraftig stikk i høyre side som varte i noen sekunder. Og på UL var det nettop på høyre side de lå. Legene sa det var festesmerter jeg hadde kjent.... Lykke til, håper du får en positiv test i neste uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå